Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lite naglar, men inte ur arkivet

Publicerad 2008-10-14 20:49:04 i NailArt,


Taget med blixt nu. Viva la Divas gråbeiga med lite nailart med Art Club lack i svart och Penny Copper. Nu är det faktiskt silver med i bilden också, men som vanligt orkar jag inte ta fler bilder. Och nej, jag är inte nöjd idg heller.

Den kopparfärgade blev inte ett dugg snygg mot den gråbeiga men silvret som jag lagt på i efterhand neutraliserar lite. Det är dock ingen höjdare. Men det får vara över morgondagen så får jag lista ut någon annan, förhoppningsvis snyggare, kombination till imorgon kväll. Egentligen borde jag gömma Nailartgrejerna så jag lät bli dem, men det är ju så roligt....

Kommentarer

Postat av: Kajsa
Publicerad 2008-10-14 20:55:46

Joooo snyggt snyggt snyggt!

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2008-10-14 21:15:16

Nä men vet du vad, det där blev faktiskt riktigt snyggt! Du är för självkritisk! =) Gillar kontrasten mellan en ganska kall grå bas och det varma bronsglittret.



Och jag såg att du hittat mig nu ;-) Det ska bli kul det här, bara jag kommer igång så!

Postat av: Ika
Publicerad 2008-10-14 21:54:37

Det där är inte alls fult! Jag tycker det blev fint.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-10-14 22:04:28

Jag tycker faktsikt att det blev rätt snyggt... ett lack som mådde bra av lite nailart...

Postat av: glamqueen
Publicerad 2008-10-15 00:17:59

jooo, det blev visst snyggt! snyggt med koppar mot grått, och snyggt att det inte var på alla naglarna!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-15 06:21:04

Kajsa! Tack! Då behöver jag inte skämmas...



Adrasteiah! Planen var att det skulle bli en kul brytning, men det blev inte riktigt som jag tänkte mig det hela...



Ika! Bra! Jag ska försöka gilla det.



Emma! Ja, det tänkte jag med. Men sen vet jag inte... Jo, det är väl kanske inte så tokigt. Försöker se kvaliteterna i det...



GQ! Nailart gö ajg sällan på alla om det inte är stämplar. Sällan då heller egentligen. Men ibland går det överstyr och jag kan liksom inte sluta. HAde varit bättre här om jag valt en enda nagel. Inte fyra, alltså två på varje hand. En ringfingersnagel hade räckt.

Postat av: Sara
Publicerad 2008-10-15 06:32:01

Mycket stiligt!

Postat av: Erica!
Publicerad 2008-10-15 14:18:40

Tycker det blev superfint. Och göm inte nailarten, det blir ju så snyggt...

Postat av: http://recenseramera.blogg.se/
Publicerad 2008-10-15 14:39:37

Det blev väldigt fint, faktiskt. :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-15 19:05:57

Sara! Tack! Jag var så där halnöjd, men många gillade det på jobbet.



Erica! Nejdå, jag kan inte vara utan nailart!



recenseramera! tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela