Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

I've 'red' the script

Publicerad 2008-01-23 22:30:10 i Naglar i rött,


OPI's underbara röda lack"I've 'red' the script" är nu mitt! Och det är det finaste röda lack jag sett! I alla fall tycker jag det just nu! Jag som inte använder röda lack speciellt ofta har i min senaste beställning, som ni kan se i inlägget före, skaffat mig både ett mörkrosa och ett rött lack, och då köpte jag ändå ett annat rött i höstas, Wine me and Dine me. Det är dock mer kopparbrunt och varmrött. det här är en kall rosaröd ton som passar mina fingrar perfekt! Det är en makalös glans i det och jag tror inte jag kommer att tröttna på färgen. Jag är så himla nöjd med det! Ett wow-lack!
Bilderna är tagna med blixt.

Kommentarer

Postat av: Sarah
Publicerad 2008-01-24 00:02:11

Visst är det fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-01-24 05:47:14

Sarah! Ja! Jag är helt kär i i det!

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-01-24 08:05:39

Åååh! Jag har en del röda lack men inget så här fint! Tack för bilderna, det skriver jag upp på att köpa-listan! Verkligen ett wow-lack!

Postat av: Veronica
Publicerad 2008-01-24 09:07:17

Jättesnygg färg med snygg glans! Och du har dessutom lagt dem utan att kladda alls, det är jag imponerad av! Röda lack är ju annars svåra (iallafall för en amatör som mig)! =)

Postat av: Kristina
Publicerad 2008-01-24 10:06:50

Wow, vill ha:) Älskar röda lack så detta hamnar på måste listan:)

Postat av: MakeUpMyLack- Sanna
Publicerad 2008-01-24 10:44:11

Jag kan bara hålla med. Det passar dej perfekt! :)

Postat av: Marie
Publicerad 2008-01-24 16:47:11

Himla snygg färg! Och ska nog prova att beställa från den sidan, OPI är det ju hutlösa priser på här i sverige..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-01-24 17:41:01

RQ! Jag, som egentligen aldrig varit så himla tagen av röda lack, är helt kär! Den lilla ceriseröda skiftningen gör lacket helt perfekt på mig! Tycker absolut du ska inskaffa detta!

Veronica! Lite kladdigt är det nog, men ingen tittar så noga! ;)

Kristina! Ja, gillar man röda lack är det här ett måste! Det är underbart!

MUML-Sanna! Yes! Jag är så nöjd!

Marie! Ja, man får ju fyra till priset av en! Och snabbt går det!

Postat av: Anonym
Publicerad 2008-01-24 19:30:44

Vilken underbar nyans! Ser utt att matcha perfekt med min nya röda hårfärg. :)

Postat av: Emelinda
Publicerad 2008-01-26 18:08:34

Oh va snyggt det var också!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-01-26 18:40:42

Anonym! Låter bra! Så rött hår är alltid snyggt!

Emelinda! Ja! Min favorit bland röda!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-01-27 19:15:49

Supersnyggt lack! Jag gillar verkligen den här kollektionen jättemkt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela