Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Kotori

Publicerad 2012-05-19 08:52:45 i Naglar i blått,

Efter gårdagens galna holofrossa så lugnar vi oss med lite glitter från arkivet. Jag tror alla fall det räknas som glitter. Kan vara glassflecks kanske? Kotori heter lacket och det är inte heller nytt här på bloggen men jag bar det någon gång nu under våren och tog om bilderna. Jag har använt det här rätt många gånger och gillar verkligen färgen. 
Visst är det en vacker blå! Kotori är vacker och jag passar på att än en gång tacka Zoya för penseln och formulan. Okej, det kräver sina tre, tunna, lager men det torkar snabbt och penseln är perfekt och lacket är lätt att styra. Färgen är unik på ett sätt, det uplevs som blått för ögat men det är egentligen en mörkgrå, skir bas med blå glitter i. Eller om det är glassflecks. fan, skillnad på olika holos är inte hälften så komplicerat som att hålla isär alla olika glitter som finns. det kan ju i och för sig bero på att jag aldrig har tyckt att det är lika viktigt... :D

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-19 09:10:36

Väldigt fint! Zoya är mästare på glassflecks!

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-05-19 09:31:40

Älskar dessa nyanserna av blått, jättefint! :)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-05-19 10:09:12

Igår hämtade jag ut Pianos Filled With Flames. Vilken skönhet! Tack för tipset! :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-19 11:06:05

Ett jättefint lack,. men inte kan det vara glitter?

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-19 11:45:35

Mycket snyggt lack!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-19 12:33:03

MNPO! Ja!!



Jessica! Ja, det är vackert!



Zizzie! Ja, du kommer älska den! Jag vet det!



Emma! Inte? Då är det glass flecks.



Helena! Ja, det är det!

Postat av: Verunka
Publicerad 2012-05-23 19:29:26

There's never enough of dark glitter blues :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela