Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Carrie Ann

Publicerad 2012-05-02 06:06:49 i Naglar i rött,

Jag tänkte ju från början bära något rött på naglarna igår men sen blev det inte så. Jag har fortfarande guldnaglar faktiskt så lackandet går lite på lågvarv. Tur då att jag haft mer intensiva perioder så det finns ett litet arkiv att ta av och speciellt att det även fanns något rött i det! Det här har jag visat förr på bloggen men det är värt att ta fram det igen. Från Zoya Wicked, en underbar höstkollektion, är Carrie Ann.
Det är en foillik finish på det. Oerhört slätt, oerhört gnistrigt. Det är verkligen helt ljuvligt! Det påminner om det där lacket jag inte tyckte om från OPI, Love is a Racket, men är bättre. Bättre att måla med, bättre täckning, bättre torktid, bättre färg. Ja, okej, de påminner inte så mycket då. Men någonstans får jag ändå för mig att Carrie Ann är föregångaren till de röda foiliga lacken som kom förra året, Butter London Knees Up och Love is a Racket. Det här är bara så mycket bättre! Det täcker med ett flödigt lager om man vill. Jag föredrar två lager för att annars känns mina naglar för tunna. Det är verkligen ett härligt rött. Rekomenderas varmt!

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-02 06:40:54

Underbar röd nyans! Att det har foilfinish gör det hela ännu bättre :) Och ännu ännu bättre är det att det täcker med ett lager om man så vill :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-02 07:00:57

Ett underbart vackert lack! Och din beskrivning gör ju inte att man blir mindre sugen precis:)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-05-02 07:46:37

Mycket vacker röd!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-02 08:07:08

Suveränt vackert rött lack!

Postat av: Verunka
Publicerad 2012-05-02 09:28:15

Zoya simply rules! :-) Evey colour, every shade by Zoya is just pure love for me. This one is just perfect.

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-05-02 19:07:27

Jajemän, Carrie Ann är på väg hem till mig. Jag blir bara ännu mera förväntansfull när du ger henne så goda vitsord! Ska bli spännande att prova själv..

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-02 19:26:15

Underbar röd färg!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-02 20:20:11

MNPO! Ja, det är ett fantastiskt lack!



Emma! Ja, jag tycker du ska komma hit och prova det! :D



Kerstin! Visst är det!



Helena! Ja, jag tycker det är enastående!



Verunka! Zoya is my favourite brand too!



Kitty! Ja, jag hoppas du kommer älska henne så som jag gör!



Annie! Ja, den är ju ljuvlig!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-05-03 08:58:24

Jag dreglar! Det här lacket har dessutom stått aaaaalldeles för länge på min önskelista nu. Måste göra något åt det snart. Snarast till och med.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-03 14:51:21

Chaosophia! Det är ett härligt rött!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela