Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Bijou

Publicerad 2012-05-03 14:47:48 i Naglar i rosa,

Här så ska ni få ett litet rosa jellylack med glassflecks. Ni har sett det förut men det är ju vårigt så det förslår och ibland måste det dyka upp något som är lite otypiskt mig här på bloggen så ni håller er på tårna. ;D
Bijou är ett lack från Zoya och jag tycker det är väldigt sött. Det är en varm rosa med silvriga flecks. Det är en ganska skir jellybas som kräver minst tre lager. Här ser ni två lager men då är VNL inte direkt obetydlig. Det syns något mindre i verkligheten är på mina bilder då de glittriga flecksen lurar ögat. Jag valde att bara ha två då jag ville ha den där lite läppglansig känslan. Genomlysligt och lätt. Upplevelsen av lacket så här blir enligt mig flickig och vårig och oskuldsfull. Det kanske inte ropar "Sminkan" men det är fin på sitt sätt och jag anser fortfarande att Zoya är mästarna på glassfleck.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-03 18:49:50

Jag håller med, Zoya är otroliga på att göra glassfleck! Väldigt fint lack!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-03 20:15:11

MNPO! Ja, de är suveräna på glass flecks! Bijou är himla sött!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-03 20:33:49

En rosa helt i min smak - otroligt snygg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-04 06:14:05

Så sätt! Det är glitterati va? Jag har Lindsay, det är också ett härligt lack:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-04 06:38:35

Nailtastic! Den är söt!



Emma! Lindsay är jättefin! Hela Glitterati-kollektionen är fin!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela