Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Up Colors Rosa Prisma

Publicerad 2012-05-10 20:07:27 i Naglar - holografiska lack,

Tre lager av Up Colors Rosa Prisma kan ni se här. Ett ganska intentsägande och tråkigt lack, enligt mig. Det är en nudefärg med rosa underton. Penseln är sladdrig och lacket tjockt men inte självutjämnande utan det kräver flera lager för att bli slätt. Jag har planer på att förtunna även dessa lack för att göra dem smidigare att lacka med. Vi får se. Det är alla fall holografiskt, en ganska mesig scattered holo som vill bilda mer frägfält än bågar.
Det finns dock lite kräm i det i full sol, som ni kan se. Det är snäppet mer holografiskt än t.ex Catherine Arleylacken som de är nu. Det är inte i närheten av Catherine Arley från förr dock. Ett mellanlack kan vi kanske kalla det. Det är inte fult men det är heller inte fantastiskt. Vad tycker ni? Blir ni sugna? Det finns i så fall hos både Llarowe och Ninja Polish.

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-10 20:49:13

Jag tycker den var ok, men det finns så många andra snygga på min holo-önskelista så det tar nog ett tag innan denna får plats där ^^

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-10 21:41:06

Den var inte så tokig, jag gillar ju nudelack och ännu bättre är det när de är holosar :)

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-10 21:46:27

Söt, men inget som jag känner att jag måste ha.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-11 05:54:32

Annie! Ja, den är inte högst på någon priolista, tror jag. :D



MNPO! Den är okej men inte fantastisk. :D



Helena! Nej, jag förstår det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela