Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Up Colors Ouro Boreal

Publicerad 2012-05-16 18:04:24 i Naglar - holografiska lack,

Dags att kasta ut lite mer arkivinlägg. Vi kan låtsas att det är fredag idag för det är ju söndag imorgon, eller hur man nu ska säga. Det blev ju konstigt för vart tog lördagen vägen då? Äsch... Ni vet ju att holofredag kommer alla möjliga dagar här hos oss. Det här är ett av mina Up Colors.
Det är tre lager och lacket är lite kärvt och penseln bjänglig och sladdrig. Torktiden var normal. Färgen är en blek och lite trist grön och holoeffekten väldigt sccattered. Det blir lite diffusa färgfält men ngen riktig regnbåge.
Vad tycker ni? Är det ett lack i er smak? Jag hade nog förväntat mig lite mer av det om jag ska vara ärlig...

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-16 19:34:33

Om det inte hade varit holo hade det varit fult, nu är det okej...

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-05-16 20:03:54

Fint men inte spektakulärt :)

Känns lite som en nära släkting till A Englands Princess Sabra?

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-16 21:18:11

Väldigt diskret och fint :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-05-16 21:48:58

Finfint, men inte superkul färg tycker jag. Och visst är det skönt med lite halvfredag idag!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-17 10:36:07

Emma! Helt sant.



Zizzie! Princess Sabra är nog gulare. Jag gillar den mera.



MNPO! Ja, diskret alla fall.



Kerstin! Ja, det är skönt. Och skönt idag. Sovit länge nu på morgonen, ätit våfflor till frukost... Mm!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-17 12:52:49

Jag tycker att det ser jättefint ut! Får mig att tänka på Princess Sabra, som jag verkligen gillade, fast det här är snäppet finare faktiskt.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-17 14:29:03

Nailtastic! JAg tycker nog Princess Sabra ar finare för den var mer senapsgul. Den här är mer grön. Mer som kattögon om vi ska tänka så. Hm... kanske den här är vinnaren alla fall.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela