Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Aquamarine

Publicerad 2012-05-29 09:07:41 i Naglar i blått,

Återigen ett gammalt lack som kanske förekommit förr här på bloggen. Orkar inte leta eller länke utan nöjer mig med att säga att jag haft det i många år och att det är en sådan där standardfärg som man gillar attt använda året om och som man har i lite olika varanter. Aquamarine är snyggast på neutrala underkläder, här ett lager Zoya Minka. Då räcker det med två lager som ger en härlig färg och vackert skimmer. Det är en snygg turkosblå eller ljus teal. Jag tycker det är en vacker färg även om den inte är superunik. Den har snyggt skimmer och den är billig att klicka hem från eBay.
Penslarna i de här flaskorna är väldigt bra och jag tycker lacken generellt sett är lätthanterade. Jag har nog köpt mina X-treme Wear från eBay men de finns nog i vissa affärer också. Har funnits alla fall. Eller har jag fel? Det känns som jag skulle ha sett flaskorna någonstans.

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-05-29 09:40:41

vackert!

Ja, de finns på CityGross iaf. Utbudet är dock inte speciellt stort.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-29 10:50:10

Vackert! Tycker om både färg och finish.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-29 14:52:47

Sanna! Tack för att du fyllde i med info!



Nailtastic! Jag med!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-29 16:07:09

Riktigt fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-30 06:03:34

MNPO! Det är det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela