Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Splash Sparkling Sands

Publicerad 2012-05-30 06:00:51 i Naglar i rosa,


L.A.Splash gör nog några av de bästa glitterlacken jag vet. De är ofta väldigt täta och täcker bra med ett eller två lager. De är verkligen gnistrande och finns i många vackra färger. Helt klart värt att investera i några alltså. Jag tror jag har alla deras gröna vid det här laget så jag tänkte att jag skulle gå lite utanför den färggruppen i min senaste beställning. Det blev Sparkling Sand i rosa och Sparkling Whale Tale i silver.

Bilderna på Sparkling Sand i skuggan gör inte alls lacket rättvisa. Jag kan verkligen inte fotografera glitter. Det är fantastiskt gnistrande även om inte solen träffar det. Jag tycker det är en vacker, lite gammalrosa, färg som jag uppfattar som klädsam. Det är två lager av lacket och det torkar snabbt.

I solen lyckas jag fånga mer och glittrigheten, men inte heller här är det i närheten av verkligheten. Och apropå verklighet, har någon sett sand i den här färgen?

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-30 06:29:34

Wow, vilken glitterbomb! Det ser väldigt coolt ut! Rosa sand har jag inte sett (än)!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-30 07:34:15

Åh, så oerhört vackert! Det här måste jag skaffa!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-05-30 08:05:46

Vilken himla härlig finish!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-05-30 08:35:20

Gammelrosa är väl inte så upphetsande i sig men i kombination med glittret blev det faktiskt riktigt fint!

Postat av: Dani - Livsnjutarism!
Publicerad 2012-05-30 12:08:39

Glitterfest! Ser svår målad ut, men säger du att det är enkelt så vill man ju ha!

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-05-30 15:41:37

Oj så fint! Påminner om Rosie Lee från Butter London. Himla fint men jag tror jag aldrig sett den färgen på sand ;-)

Postat av: Solveig
Publicerad 2012-05-30 18:03:26

Aldeles nydelig lakk!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-30 19:26:49

Wow, verkligen fantastiskt gnistrigt och fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-31 05:44:27

MNPO! Visst är det snyggt!



Nailtastic! Det är faktiskt väldigt snyggt!



Kerstin! Ja, den är oerhört glittrig.



Lacklycka! Ja, den är överraskande snygg.



Dani! Nej, den är inte svårmålad. LA Splash har bra glitterlack.



Veronica! Nej, sand är sällan glitterrosa...



Solveig! Ja, den är härlig!



Emma! JA, du skulle sett den iRL.

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-06-07 16:31:47

Så fint! Jag tänker direkt på Glam från China Glaze, färgen ser ut att stämma överens väldigt bra :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela