Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Green Green Baby i repris

Publicerad 2012-05-31 05:38:29 i Naglar i grönt,


Jag vet, jag har visat det förr och med bättre bilder, men nu får ni mer av det, Alessandro Green Green Baby! Här är bilderna från förra årets skolavslutning och nu är det ju snart dags igen. Kanske blir det Green Green Baby i år igen. Det är så himla fint! Älskar det röda skimret mot det varma gröna! Unikt och roligt och intressant och ja, vackert! Klickar ni upp länken till det gamla inlägget så ser ni det i sol, här är det mulet.
Det sorgliga är att det är en miniflaska och att den inte finns att få tag på så lätt. Den här hittade några elever på en skolresa till Tyskland. Årets skolresa innebar inga fynd av det slaget. även om jag fick en del fina lack ändå, men om ni hittar Green Green Baby någonstans, kära läsare, och inte älskar den själva, så har den ett hem hos mig.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-31 06:27:23

Det här är helt underbart! Vilken bra kontrast med ett rödaktigt skimmer till en varm grön bas!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-05-31 06:52:59

Oj! Vilket udda lack, på ett bra sätt. Solbilderna var ju bara för fina!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-31 07:19:28

Men gaaaaaaah!!!! Det är som tortyr att tvingas se bilder av det här utan att kunna lägga vantarna på det själv! Sååå vackert!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-05-31 09:33:32

Jag kommer så väl ihåg när du visade denna förra gången. Blev kär. Sen har jag som tur är glömt av den. Nu blev jag återigen påmind av denna vackra sak. Hoppas någon lacktillverkare känner för att göra en dupe en dag.

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-31 09:50:06

Nja, jag är faktiskt inte så övertygad om att jag gillar det här.

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-05-31 12:43:53

vackert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-31 14:27:29

Det rosa skimret är fint och lite roligt men bortsett från det så är det inte min tekopp...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-31 15:50:16

MNPO! Det är så himla fiiiiiiint!



Lacklycka! Ja, det är ett underbart lack!



Nailtastic! Ja, jag förstår det. Jag vill ha en flaska till för jag är rädd att bli utan...



Pamsan! Ja, jag hoppas också...



Helena! Inte? JAg tycker det är fantastiskt!



Sanna! Det är det!



Emma! Inte? Jag är kär i det!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-31 19:42:39

Åååh vad snyggt! Verkligen en udda färg!

Postat av: Aila
Publicerad 2012-05-31 20:16:09

Ååååh, har dånat efter den hur länge som helst, vill haaaaaaa!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-01 05:47:29

Annie! Ja!! Den är så helt fantastisk!



Aila! Jag förstår det. Den är magisk!

Postat av: Lisa
Publicerad 2012-06-01 19:28:04

Sminkan och andra – det finns på eBay!!! Tre miniflaskor för £5.99 plus frakt. Norpade just ett set själv, men det finns tre kvar. Först till kvarn! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-02 14:14:29

Lisa! TACK!!!! Jag klickade hem ett set jag med!

Postat av: Lisa
Publicerad 2012-06-04 01:04:53

Det var så lite så! Skönt att höra att du fick ditt lystmäte! :) Ser fram emot att prova detta nästa vecka.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-06-20 17:57:28

Jag köpte det här efter jag såg det hos dig förra gången du visade upp det, men konstigt nog har jag inte använt det än. Det är så jävla snyggt på dig att jag blir knäpp.

Svar: Ja, jag köpte tre backuper av det. :D
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela