Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze L8R G8R

Publicerad 2012-05-18 13:56:58 i Naglar - holografiska lack,

Vi kan väl fullständigt gå överstyr med hololack idag när det är holofredag. Atena, som var lacket jag bar igår och idag fram till lunch, har jag ju visat redan. Det är otroligt vackert så scrolla ner och kika på det. Jag har en annan holofavorit just nu men ingen sol att fota i så det får bli lite gamla godingar ur srkivet. Det här är verkligen värt att uppmärksammans nämligen, även om det var ett tag sedan jag hade det nu. L8R G8R är och förblir en klassiker!
När de här lacken kom på hösten 2007 så var L8R G8R ett av dem jag mest av allt traktade efter. Det gjorde mig definitivt inte besviken och jag är forfarande kär i det. En blekgrön med gula undertoner, tydligt linjär holo, som ni ser, och dessutom utomordentliga egenskaper. Alla OMG-lacken täcker med två generösa eller tre tunna lager och de är inte besvärliga att måla med om man jämför med t.ex Layla eller Nfu Oh. Helt underbart lack alltså. Inte så mycket mer att säga än det. Jag vet, det är discontinued och säljs idag snordyrt på eBay, men kanske är det ändå värt de summorna. Jag är glad att jag köpte det då, för länge sedan, när de precis släpptes, men hade man inte den turen så skulle jag nog uppmana till att överväga åtminstone något av lacken ur den här kollektionen. L8R G8R, 2NITE och FYI är nog mina tre favoriter ur den men även QT och OMG! är underbara. Eller vad sjutton, alla är underbara!

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-18 14:10:39

Suck! Så fint! Ebay, here I am!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-05-18 14:32:55

Ja men vad ska man säga, ord är överflödiga :) Vilken underbar regnbågskavalkad!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-05-18 14:58:06

verkligen fantastiskt holo-effekt!

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-05-18 15:05:14

En av mina favoriter alla kategorier, så vackert!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-18 16:17:06

MNPO! Ja, det är ett enastående lack!



Lacklycka! Ja, det är verkligen underbart!



Kerstin! Ja, den är magisk!



Cactus! Den är väl värd favoritstatus!

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-05-18 23:59:33

Vilka regnbågar! Verkligen fint! :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-19 08:26:53

Jessica! Det är magiskt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-20 13:54:26

Finaste vårgröna holot, som vackra nya björklöv, älskar!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-20 15:24:22

Emma! Det är mycket, mycket vackert!

Postat av: Verunka
Publicerad 2012-05-23 19:27:30

I'm dying everytime I see those beauties! IT's awesome, I wish I had at least one piece of this collection...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela