Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

YSL #128

Publicerad 2012-03-04 18:34:03 i Naglar i lila,

Vi håller oss till lila idag vad gäller nagellack. Det är helt enkelt dags att visa ett lack till som jag fick av Anne på Nailtastic. YSL #128. Jag har aldrig provat ett lack från YSL förr så det var spännande. Det jag kan säga är att det är sjukt pigmenterat. Ett enda lager täcker mer än väl. Det är också mycket mörkare på nageln än i flaskan, som ni ser. Det är nästan svart. Snyggt, vampigt och lyxigt! Synd att mina korta små stumpar till naglar inte riktigt är rätt till ett lack i den här klassen men samtidigt, mitt tålamod höll inte längre. Jag var tvungen att prova det! Det är knappast så att jag kommer köpa alla YSL-lack framöver men jag är positivt överraskad att det var så täckande. Annars är det inte en färg som är så unik att jag skulle betala det det kostar. Men jag är glad att had det i samlingen! Tack Anne!

Kommentarer

Postat av: Ninni
Publicerad 2012-03-04 19:40:31

Jag tycker att mörka lack gör sig bäst på lite kortare naglar. Mycket fint!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-03-04 19:57:56

Vilket vackert lack!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-04 20:12:15

Jättefint! Pigmenterade lack är det bästa man kan lacka med. Ett lager så är det klart!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-04 21:22:36

Mycket glammigt! Och snyggare än mitt YSL-lack...

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-04 22:30:20

Mycket snyggt!

Äger också ett Ysl lack och det är suveränt att lacka med, men fler lär det inte bli med tanke på priserna.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-05 06:22:56

Ninni! Tack!



Roxcat! Ja, vampigt och härligt!



MNPO! Ja, det går snabbt alla fall!



Emma! Helt klart!



Helena! Det är lite dyrt det håller jag med om...

Postat av: Nathalie
Publicerad 2012-04-05 19:26:09

Jag älskade den här färgen. Helt i min smak! Blir att beställa hem ett :) Hur många ml är det i flaskan?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela