Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Girly Bits Street Magic

Publicerad 2012-03-25 19:31:04 i Naglar - färgskiftande,

Ett till lack innan kvällen kan vi väl ta. Ett till av independent märkena dessutom. Det har blivit mycket sådant här på sista tiden och det beror såklart på att jag spenderar mina pengar på just indie-lack just nu. De känns roliga och nya! 
Pam's Girly Bits är ett indie-märke som bland annat säljd via Llarowe men jag har köpt mina direkt från Pam. Hennes blog/shop finns i min menylist. Jag ville verkligen ha Stormy Skies, ett underbart lack jag ska visa snart, men jag avvaktade med min beställning så jag skulle hinna välja även ur hennes nya kollektion. Den här är från den gamla kollektionen och den är  färgskiftande mellan grönt och blått. Jag kan egentligen göra exakt samma lack själv men jag har ingen suspension base så jag slog till på en flaska. Skönt att slippa skaka lacket. Ja, det här är så klart en top coat med color morphing pigments. Den ligger över ett havsblått lack på mina bilder. Effekten blir säkert mer dramatisk över svart men jag valde alltså en mer ton-i-ton lösning.
Vi avslutar med en bild på hur Signe blir tvättad under armarna. Det är viktigt med hygien.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-03-25 20:05:48

Lacket är vackert, men inte så att jag svimmar av hänförelse. Men Signe-bilden - jag dör så söt!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-25 20:40:48

Jag väntar oxå på mina Pammies, ska bli kul när dom kommer. Gillade verkligen sista nagel-bilden, snygg effekt.



Inläggets sista bild var dock underbar, SÅÅ fina flickor!

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-03-25 21:16:22

Gud så goa de är med varandra <3 Snyggt lack! Måste testa Pam's Girly Bits. Jag har också blivit biten avindie-flugan ;-) Köpte två till Dollish häromdagen

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-25 21:16:45

Nailtastic! Ja, Signe ser så avslappnad ut. Just nu ligger hon på min fot.



Kitty! Ja, det är roligt med indie-lack.Vilka köpte du? Har du Stormy Skies på väg? Den är min absoluta favorit av Pam's girly Bits!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-25 21:20:21

Veronica! Jag är fortfarande sur att jag inte checkade ut under det att jag väntade på att hon skulle lägga upp nytt. Min Spank You Very Much försvann nämligen när jag väl skulle skicka min order. Så irriterande. Jag vill ju ha den!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-25 22:09:01

Det här var mer i min smak. Snyggt!



Signe ser så härligt avslappnad ut :)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-25 22:22:50

Snyggt lack!

Men kattbilden.... Helt bedårande!!

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-03-25 23:30:56

Vilken underbar pose! :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-26 06:07:16

Helena! Jag har samma pigment hemma som hon använt här så på det sättet är det inte så speciellt. Skönt att slippa skaka flaskan dock. :D



MNPO! Visst är de söta!!



Cactus! Ja, det ser så gosigt ut.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-27 21:21:41

Den här är jättefin och lillmissan med såklart:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela