Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Rivka Vanessa

Publicerad 2012-03-18 18:18:46 i Naglar - holografiska lack,

Jag vet att Emma blir lite ledsen nu när jag knuffar ner hennes vackra St.Patrick's Day-smink. Det är verkligen dumt av mig. Jag vill dock visa min fina manikyr. Det är grönt det med, men inte lika grönt förstås. 
Rivka är ännu ett av de brasilianska märkena med roliga lack som poppat upp på olika webshoppar. Jag köpte några från Ninja Polish, som jag visade i ett tidigare inlägg, och det här är det första av dem som jag provar. Det är det ljust gröna Vanessa och det är, som ni ser, en scattered holo som ändå får till en regnbåge. Den påminner om A Englands Princess Sabra i holohet och det är också en varm grön med lite guldbeige underton. Tre lager täcker hur bra som helst. Det torkar snabbt och det håller bra. Det här är faktiskt tredje dagen jag bär det och det är som nytt. Ja, ni ser ju själva. Jag var tvungen att vänta på en liten strimma sol för att göra lacket rättvisa, därav den långa tiden innan jag fotade. Det är ett lager Seche Vite på lacket också, förresten, som alltid. Jag gillar det här lacket. Det är snyggt och diskret om man inte vill ha en total blingfest på naglarna men ändå inte vill vara helt konventionell. Det blir alltså bildspam på det!

Och så blir det bebisbilder också. Söta Signe sover.
Och här får hon öronen tvättade av bästa kompisen Siri.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-03-18 20:02:45

Åh nej, ännu ett holomärke att sukta efter. Stackars, stackars plånboken.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-18 20:51:39

Äsch jag kan leva med det. Kul med holo men lite väl blekt och inte riktigt min färg. Vi är ju bortskämda numera med ordentlig holo och fina färger:)

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-18 21:20:10

Det ser riktigt fint ut!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-18 21:47:16

Väldigt vackert! Diskret men ändå inte när solen når naglarna!

Signe och Siri är ju hur söta som helst!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-18 22:04:26

Vilken tjusig färg! Och katterna är ju bara för söta!!

Postat av: Cactuss
Publicerad 2012-03-18 23:06:22

Jättesnyggt!

Det har ploppat upp en massa nya märken på hololack nu det sista, hur kul som helst! Ska se om jag inte kan få tag på de här också när de finns inne igen, under tiden fick det bli Up Colors holosar :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-19 05:47:35

Nailtastic! Ja, det finns en hel del nu!



Emma! Ja, vi är bortskämda med holo. Tänk om det blir med holo som med gönt! Minst ett i varje kollektion!



Kerstin! Ja, det är fint.



MNPO! Ja, jag tycker också det!



Annie! Ja, de är ljuvliga!



Cactus! Jag har redan köpt UP också men från Llarowe. Eller ett från Ninja också. Det ska bli roligt i vår att prova alla nya holosar!

Postat av: Nail Polish Anon
Publicerad 2012-03-19 07:16:01

Your cats are too cute!!! I love that the older one is grooming the kitten!!!!!

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-03-19 20:33:06

Sötaste bebisbilden! De är så löjligt gulliga när de sover sådär som om de bara kollapsat på stället.



Lacket är fint men tror jag kan nöja mig med att äga Princess Sabra. Eller?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-19 21:29:42

NPA! Yes, i am so happy they get along!



Vikab! De är galet söta!

Lacket är Sabras kärleksbarn med L8R G8R. Du behöver kanske båda om du är lika tokig som jag...

Postat av: mona
Publicerad 2012-03-28 23:59:31

Hade jag inte varit lite allergisk mot katter, hade du fått låsa in den däringa Signe...Jag hade kidnappat henne (kattnappat) annars...!!!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-29 07:25:23

Mona! tack och lov för allergi då. Jag hade inte släppt Signe utan strid!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela