Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ninja Polish leverans

Publicerad 2012-03-15 14:15:31 i Nytt till lacklådan!,


Tadaa! Det är lackleveransdags igen! Alla mina lackbeställningar verkar rasa in i rask takt. Jag beställde för lite sedan lack från nya, billiga lack-webshoppen Ninja Polish för de hade bland annat Rivkas hololack och lite annat smått och gott. Det blev alltså några Rivka, ett UP, några Ozotic då de var billigare där än hos Llarowe, ett Glitter Gal av samma anledning och så, för er, en Ludurana Relampago. Jag fick ju det lacket av Sofia och förälskade mig i det och när jag såg det hos Ninja Polish för 5 dollar högg jag ett till en utlottning jag ska ha här för er nu när vi firar femårsjubileum. Utlottningen kommer snart upp. Hur som helst, det här var bara ett litet tips om den nya weshoppen. De har lite Nerd Lacquer och sånt också. Roliga märken som A England, Hits, och ja, lite allt möjligt. Bra fraktpriser och snabb leverans.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-03-15 15:44:26

Ramlade också över den webshoppen för ett tag sen, riktigt roligt med ett ställe till att handla ovanligare lack från! Fast när jag tittade var det inte mycket de hade i lager tyvärr :/

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-15 15:46:18

Oj, oj många fina flaskor!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-15 17:23:05

Cactus! Ja, jag kikade in nu och det var ju nästan slut på allt. Men de får väl in nytt de som alla andra. Hon kanske inte visste hur många lack som skulle gå åt när hon är så nystartad.



Helena! Ja, jag är mycket nöjd med mina finingar!

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-03-15 18:14:45

Åh vilka underbara!

Och tack för tipset, hade missat den shoppen! :D

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-15 19:45:36

Jag hann beställa hos Ninja igår, 2 stk Jessica Iridescent (dupe för Peridot) för jag vet inte var jag ska köpa Jessica? Nåt tips? Håller med för övrig att det var väldigt urplockat där nu. Dock hade dom en bra funktion "e-mail when in" typ. Sånt gillas.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-15 19:54:37

Andrea! Det är alltid roligt att hitta nya ställen att handla på!



Kitty! Jag har köpt Jessica på Beverly Beaute. Har inte köpt något på evigheter dock, så de kanske inte finns kvar där? JO, det gör de! Här är länk: http://www.beverlybeaute.com/shop/goods/goods_list.php?&category=003


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela