Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nerd Lacquer The Quantum Bluniverse

Publicerad 2012-03-22 13:40:14 i Naglar i blått,

Mer indie-lack och mer glitter! Här är Quantum BLuniverse från Nerd Lacquer. Av de indie-märken jag provat hittills är Nerd mina favoriter. Perfekt formula, täcker med två lager, snabb torktid, spännande färger och kombintioner av glitter i olika storlekar, skimmer och ja, allt man kan önska sig. Oerhört bra och oerhört snyggt. Jag vill ha ALLA deras lack nu. Eller hennes ska jag säga, för tjejen som gör dem heter Amanda Collier. :D
Quantum Bluniverse är påfågelsblått, alla fall tycker jag det. En lite varmare, mer gröntonad blå. Den är dock inte så blå att den blir tealfärgad eller petrol. Nej, en vacker blå med grön underton men fortfarande blå. Den har massor av guldskimmer och så hexglitter i samma guldfärg. Det finns även blått skimmer, lite mindre skimmerstorlek, och blå hexglitter. Lacket är en dröm att måla med och jag kan inte komma på något negativt alls att säga. Jag är helt förälskad i Nerd Lacquer!

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-03-22 15:15:30

Ljuvligt! Jag blir badsugen!

Postat av: Rebecka
Publicerad 2012-03-22 15:23:32

Verkligen jättefint! Jag får skriva upp det på önskelistan :) Hur lång var leveranstiden när du köpte dem?

Postat av: Cactuss
Publicerad 2012-03-22 16:15:47

Väldigt snyggt! ...Fast utan de större glittren hade det varit perfekt :)

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-22 18:13:38

Mycket snygg färg!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-22 18:47:51

Kerstin! Ja, lite badsugen kan man nog bli!



Rebecka! Jag tror det var ca 10 dagar.



Cactus! De större glittren stör mig inte. De är inte så många och de är inte styva och klumpiga.



Annie! Ja, jag gillar den!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-22 19:16:07

Det här var vackert, väldigt fint skimmer...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-22 21:05:56

Fint lack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela