Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nerd Lacquer Exterminate

Publicerad 2012-03-14 21:37:00 i Naglar i brunt,greige,beige,

Vill ni se ett Nerd Lacquer som inspirerats av Doctor Who? Så klart ni vill! Här är Exterminate!
Jag brukar inte gå igång på brunt och det är det av mina Nerdar jag gillar minst men jag är ändå inte helt missnöjd. Hur skulle jag kunna vara det? Jag visste ju att det var brunt när jag beställde det dessutom så det var ju inte någon överraskning.
Brun, lite nötig, basfärg med koppar hexglitter och mindre, runt glitter i svart och blått och koppar. Komplext och speciellt och mycket snyggare än mina bilder visar. Visst, mer höst än vår, men jag har ju svårt att hålla mig årstidsbunden.
Som vanligt täcker det med två lager och är utmärkta egenskaper. Jag är verkligen förtjust i mina Nerdar och vill helst ha ALLA! Det är suveräna lack!

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-14 21:46:45

Otroligt fint! Jag gillar färgkombinationen!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-14 22:20:08

Brunt och blått har jag alltid tyckt är en spännande färgkombination!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-15 06:21:39

Kerstin! Jag med!



Kitty! Det är det!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-15 06:29:15

Fin blandning av brunt och blått glitter!

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-03-15 08:10:43

Nä, men jag är ju inte alls avundsjuk just nu. Nej då.... Inte. Alls.



Eller jo - det är jag.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-15 14:21:44

MNPO! Ja, det är vackert!



Mrs Data! Hahaha, ja, jag förstår det.

Postat av: Lina
Publicerad 2012-03-15 22:33:46

Vilken läcker färgkombination!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-16 05:55:27

Lina! Ja, den är inte dum!

Postat av: Mona
Publicerad 2012-03-16 18:13:33

Å färgkombo! Älskar den! Höst, ja, men vad gör väl det... jag brukar ofta känna precis tvärtom. Julsånger på sommaren är helt ok :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-16 18:30:44

Mona! Det är en fantastiskt fin kombo och jag vet vad du menar. Jag är inte heller helt säsongsstyrd men lite.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela