Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hot Topic Forest Green

Publicerad 2012-03-11 08:40:00 i Naglar i grönt,

Vad säger ni om lite grönt ur arkivet för att skaka liv i oss denna söndagsmorgon. Jag har inte tömt kameran på ett par dagar så det är arkivet vi är hänvisade till. Hot Topic skaffades fram genom Nail Mail och Kim på Overall Beauty för några år sedan. Flaskorna är söta men penseln är usel. Det är dock en väldigt fin grön tycker jag. Dessutom är det en one-coater. Mycket smidigt! Bra torktid och så, enda klagomålet är penseln. Finns inte så mycket mer att säga. 
Vad vill ni se för färger eller finisher? Önska något så kanske jag kan hitta en lämplig kandidat i arkivet. ;D

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-11 08:55:32

Jag älskar one coaters! Färgen är jättefin dessutom!



När det gäller att önska sig något så gillar jag att bli överraskad! Kan man önska sig Signe och Siri dock? :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-11 09:42:32

Vilket coolt och snyggt lack!



Jag är glitter- och blinsugen!

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-03-11 11:26:39

Det var en fin grön! Synd på penseln....



Jag önskar mig duokromt, och fina katter ;)

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-11 12:47:15

Färgen ser väldigt vacker ut

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-11 14:17:04

Mera Jellybeans! (o katter såklart :)

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-11 15:01:19

..jo.. kom på... Jellymacka.. jag har nämligen undrat vad det är sen du skrev det för några dagar sen :) (osså mera katter :))

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-11 18:17:17

Galet läckert, precis min typ av grönt!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-03-11 20:01:33

Snygg grön! Jadu vad vill jag se för färger, något färgglatt kanske nu när våren är på väg?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-11 21:03:23

MNPO! Jag ska försöka tillgodose din önskan om katterna!



Kerstin! Okej, jag noterar det och ser vad jag kan göra.



Andrea! Okej, duokromt är alltid kul!



Annie! Ja, jag gillar den!



Kitty! Inga jellymackor. Det är för jobbigt just nu... Katter kan det bli!



Emma! Ja, det är en bra grön!



Roxcat! Ska se vad jag kan hitta.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela