Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Midnight Ride

Publicerad 2012-03-08 20:47:53 i Naglar i lila,

Hej! Ni har väl glömt mitt gamla projekt att visa nya swatcher på alla lacken i Rodeo Diva kollektionen. Jag hade glömt det alla fall. Här kommer ännu ett, det är lila Midnight Ride. Jag tycker det är för mörkt för att falla inom favoritkategorin. Det vackra skimret syns bara i solen. Ett annat minus är att den har den rinniga, kletiga formulan som tyvärr hela den här kollektionen drogs med. Plus är att den täcker med ett lager och att det är ett vackert skimmer när de väl dyker upp. Jag har nog bara använt det här lacket en gång plus den här swatchen. Vad tycker ni? Är det ett lack ni har och i så fall är det ett lack ni använder?
Och en numera obligatorisk bild på Signe:

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-08 21:26:45

Himla fint! Jag har inte det lacket, men är sugen på hela kollektionen.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2012-03-08 21:39:16

Jag har det men har bara använt det nån enstaka gång. Jag har så många andra finare lila med bättre egenskaper. Let's groove tex om vi ska prata ChG och mörklila

Postat av: Anna
Publicerad 2012-03-08 21:48:39

Jag köpte det på Tradera förra veckan och har testat det. Inga som helst problem med lackningen, upplever det lika bra som alla andra China Glaze. Dock blir det matt efter ett tag och ser lite trist ut. Hade dock inget överlack då.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-08 21:54:15

Kerstin! Ja, jag ville också ha hela kollektionen. :D



Kajalen! Let's Groove är helt magiskt!



Anna! Jag tycker ChG är väldigt ojämna i formulan och att de lack de säppte när de gick över till B3F var väldigt kladdiga men de kanske har åtgärdat det nu. Retro Diva-kollektionen som kom året efter var ju magisk vad gäller formula!

Postat av: Johanna
Publicerad 2012-03-09 00:00:18

Hej, kom in på din blogg och såg dina fina sminkningar :) Jag tänkte bara fråga dig vart du köper dina strasstenar och vad använder du för lim? Vore väldigt tacksam för tips =)

Postat av: Michaela
Publicerad 2012-03-09 06:33:11

kitty look fierce!!! Such a cutie

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-09 07:52:33

Johanna! Ebay och Ardells franslim. :D



Michaela! Yes! She is adorable!

Postat av: My Nail Polish Online
Publicerad 2012-03-09 08:08:34

Väldigt fin bild på Signe!



Lacket ser fint ut också med det där fina shimret.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-09 15:25:35

Det är ju fint för all del, men har aldrig blivit nån favorit, tror bara jag har haft mitt en gång. Signe däremot, hon är favoritsöt! Älskar hon kameran lika mkt som Sir göri?:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela