Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Hologram och en ny ring

Publicerad 2012-03-06 13:09:52 i Naglar - holografiska lack,

China Glaze Hologram är det silvriga lacket från deras Tronica kollektion som kom förra våren. Det är ett gäng lack som har en viss holografisk effekt, inte speciellt stark dock. Jag hade inte tänkt köpa några av dem men hur du nu n var så hittade jag ett på en blog sale och högg det. Det är inte spektakulärt på något sätt men lite roligt att ha provat alla fall. Två lager täcker, det är enkelt att måla med men jag hade önskat att det skulle vara lite mer holo alla fall. Nu är det mest ett silverlack med lite skimmer.  Betänk att bilderna är tagna i skarp vårsol. Bortsett från det är lacket bra att måla med och torkar fort.
För att piffa upp mina händer lite, för jag tycker helt ärligt att lacket är rätt trist, så bar jag idag min nya ring med änglavingar. Det är ett eBayfynd för en dollar och fri frakt. Bjöd på en hel massa ringar för några veckor sedan och vann faktiskt några av auktionerna. Lite roligt med skojiga bijouterier.

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-03-06 14:00:46

Riktigt fin ring! :)

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-03-06 14:46:41

Väldigt snygg ring. Snyggare än lacket. :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-06 15:48:31

Sanna! Visst är den rätt fin!



Mrs Data! Håller helt med!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-06 18:18:29

Snygg combo säger jag då :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-06 20:07:55

Kitty! Ja, det blev bättre ihop än med nagellacket utan extra krydda av ringen.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-06 22:38:07

Det är ju rätt tjusigt, men nowhere near OMG...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-07 06:01:39

Emma! Nej, inte ens i samma land som OMG. Det är skilda kontinenter.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela