Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Brite Bird Frankly My Dear

Publicerad 2012-03-23 17:08:22 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Sminkan visade ju bilder på detta förträffliga lack i lördags, men jag bar det i helgen så ni få stå ut med mina bilder också. Jag tvivlar på att ni skulle bli ledsna över det, det är ju ett otroligt tjusigt lack. Sanna har verkligen slagit huvudet på spiken med sina egenfrankade lack under egna märket Brite Bird. Frankly My Dear är ett mellangrönt lack med ganska holografisk effekt som täcker med två lager men som helt klart vinner på tre, färgen djupnar nämligen då. Utmärkta egenskaper precis som förra veckans Stars Holo men kanske inte riktigt lika kraftig holografisk effekt. Sen var förra helgen molnig och trist medan förrförra då jag fotade Stars Holo var solig och underbar. Dessa bilder är alltså tagna i mitt ljustält och de blev väl helt okej, men jag hade föredragit att kunna fota ute. Tror dock att den kommande helgen blir en ypperlig holohelg! Jag gillar att förbereda mina holoinlägg så jag försöker som bäst bestämma vilket hololack jag ska bära denna helg.

Sist men inte minst vill jag också påminna om vår tävling där du kan vinna tre frankenlack från olika independentmärken, däribland ett hololack från Brite Bird. Sista chansen är nu innan midnatt, och vill ni vara med och tävla kan ni klicka här.

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2012-03-23 18:30:23

Wow wow wow!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-23 19:17:52

Otroligt fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-23 20:01:08

Honi: Eller hur:)



MNPO: Ja det är det verkligen!:)

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-03-23 20:34:07

I do give a damn! Måste skaffa.

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-24 10:53:21

Helt underbart! Attans att jag inte hann klicka hem detta lacket!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-24 12:27:14

Fantastiskt bra bilder! Dina är bättre än mina och lacket förtjänar det. Det är vackert som en dröm!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-24 12:33:14

Vikab: Ja det är så fint, hoppas att Sanna gör fler flaskor:)



Kerstin: Det är det verkligen! Vi får hoppas att det kommer till försäljning igen:)



Sminkan: Jag vet inte om de är det, men lacket är kalasfint, där är vi överens:)

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-03-24 16:05:23

Åååh vad jag vill ha det här! Vilket underbart grönt holo.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-24 16:56:59

Underbar färg och underbara bilder!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-24 17:56:36

Såå fint! Vill också ha.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-24 20:01:18

Roxcat: Ja det förstår jag, det är verkligen kanonfint!



Annie: tack så mkt! Det tycker jag med:)



Helena: förstår det. Vi får hoppas att Sanna bestämmer sig för att göra fler...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela