Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Robyn

Publicerad 2012-06-28 15:20:42 i Naglar i blått,

Jag berättade ju om att jag bar himmelsblå Robyn en eftermiddag här för lite sen. Det är mitt favoritlack i den här klara, lysande, nästan neoniga, himmelsblå färgen. Det klarar sig med ett flödigt lager, viket är ett av skälen till min kärlek, det är Zoyas perfekta pensel och formula vilket bidrar och det är en så härlig färg. En glad, positiv blå. Jag kan känna ett våldsamt sug efter sådana här färger, enkla men ändå med attityd. Ett krämlack utan krusiduller men en färg som inte går att missa ens på tio meters håll.
Superenkelt att måla med, som ni förstår av mina lovord. Supersmickrande för nagelformen, vilket inte framgår av mina bilder. Naglarna blir liksom längre, rakare, mer distinkta i formen. Jag är så kär i det här lacket! Är man förtjust i den här typen av färger får man inte missa Robyn. Inte för att det är ett unikt lack utan för att det är det bästa lacket jag provat i sin färggrupp. 
 

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-28 19:01:36

Det verkar som om det funkar nu!:) Fint lack, påminner mig en del om Nailed Him men de är kanske inte alls lika egentligen.

Svar: det kan de säkert vara. jag äger inte nailed him. :D
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-06-28 21:07:08

Jippie! I can see you again! Och nu får jag nog ta fram min flaska med Robyn och måla lite. Det är ju så himla fint.

Svar: Robyn är helt fantastiskt fin! fram med den och fira att sminkan går att kommentera med en himmelsblå manikyr!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-28 21:29:19

Underbart fint! Sådana blåa färger tillhör mina favoriter! Borde dock skaffa fler, som denna t.ex :D

Svar: Den här är så jäkla bra i formulan!
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-06-28 21:57:00

Vilken underbar färg!!

Svar: det är ett av mina absoluta favoritlack från Zoya
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-06-28 22:08:58

Älskar Robyn, färgen är riktight sommrig och gör mig så glad....

Svar: Ja, och lacket är så himla BRA!
Sminkan

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-06-28 22:18:29

Bra tips! Upp på önskelistan åker Robyn...

Svar: Ja, det är ett så enkelt och bra lack. Perfekt!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-05 09:07:30

Jag har fortfarande inte skaffat Robyn. Skäms på mig!

Svar: Ja, den är väl värd att ha. Den är verkligen perfekt på alla sätt.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela