Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Pandora

Publicerad 2012-06-02 14:10:57 i Naglar i vitt, nude, beige,

Eftersom det inte händer så mycket just nu, jag har fortsatt att fota mina naglar men inte tömma kameran, så kör vi arkivlack. Det är ju ändå få som är inne och läser på lördagarna och jag själv har hållit på med en hemtenta och så skall jag sätta fart och städa nu. Imorgon kommer en kattallergiker och hälsar på så det blir fram med specialmustycket och försöka bli av med så mycket katthår som möjligt från soffor och fåtöljer. Jag ska göra våfflor till mig själv också, för det förtjänar jag. :D
Nagellacket är Zoya Pandora som jag visade i somras. Jag passar bäst i Shay av de tre lacken från Touch-kollektionen, Pandora är lite för rosa och Minka lite för gul. Därför använder jag mest Minka och Pandora som underkläder, det de var tänkta för, och Shay står orörd utifall jag skulle vilja ha den för sig själv någon gång. Jag gillar ändå Pandora så senast jag skulle ha henne som underkläder fick hon vara själv en dag innan. Det är en beigerosa med silverskimmer som är så finmalet att det blir en pärllik glans. Det täcker med ett flödigt eller två tunna lager, torktid och formula är utmärkta och ja, lacket är bra. Det är inte en upphetsande färg men den är vilsam och har kvaliteter.

Kommentarer

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2012-06-02 15:05:34

Nu tappade jag hakan! Så svalt och snyggt.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-02 15:51:35

Väldigt elegant och tjusigt!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-06-02 15:52:36

Håller med, väldigt fint!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-06-02 21:17:58

Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker att det är fint eller inte. Det lutar nog åt fint...men jag vet inte.

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2012-06-02 21:36:56

Åhh, tack för påminnelsen! Mitt har också stått orört, men ska måla med det nästa gång! :)



Kramar! Long time, men jag är här hela tiden och läser <3

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-03 10:38:18

Viola! Ja, det är ganska fint.



MNPO! Ja, det är det.



Kitty! Inte så dumt va!



Nailtastic! Det är fint men jag förstår hur du menar.



Moss Pussy! Ja, de tär ett himla bra lack. Och kul att se dig! :D

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-06-03 18:27:57

Jag gillar det. Det är något elegant över det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela