Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Orly Glowstick

Publicerad 2012-06-26 12:59:17 i Naglar i gult,

Okej, jag fattar, ni vill inte se nudelack, ni vill ha färg. Det är helt okej, det vill jag med! Orly Glowstick är verkligen energi på flaska så vi tar och spanar på den. Jag drog på ett lager av Glowstick över manikyren med det nude-rosa My Very First Knockwurst så jag vet inte hur många lager det hade krävt på egen hand, men det verkar rätt täckande. Visst är färgen helt fantastisk!  
Den är utan tvivel den bästa gula neon jag provat. Ingen strimmighet eller kritighet utan bara smidigt, följsamt lack som ger jämn yta och enastående glow i färgen. En highlighter gul med gröna undertoner. Fräsch som en nyplockad citron. Jag vill dricka den här färgen i syrliga drinkar! Ja, färgen är så frisk och krispig att jag vill slicka på mina naglar! Jag gör naturligtvis inte det men ni förstår vad jag menar. Den är läcker! 
Som ni vet har jag en utlottning av bland annat Glowstick på bloggen. Den och min favoritrosa Beach Cruiser finns att vinna. Om ni klickar på bilden nedan kommer ni till tävlingsinlägget. Jag tycker ni alla ska vara med för det här är två av sommarens, nej, årets, bästa lack! Jag är inte neontjejen nummer ett (det är Anne på Nailtastic, kolla in hennes 31 inlägg med neonlack...) men de här båda lacken älskar jag passionerat!

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-06-26 13:35:57

Nämen nu måste jag verkligen prova detta snarast. Heeelt fantastiskt.

Svar: Det är helt fantastiskt! Jag är helt överförtjust!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-06-26 13:36:32

Helt suveränt! Klart snyggaste neongula jag sett.

Svar: Utan tvekan!
Sminkan

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-06-26 13:41:55

Så snyggt! Ser ut att vara perfekta gulgröna neonen! Jag har China Glaze - Yellow Polka Dot Bikini på naglarna nu och behövde sex(!) lager för att det skulle bli någorlunda jämnt.. Undra om det bara är mitt exemplar som är så..

Svar: Jag äger inte YPDB så jag vet inte men gula neonlack är notoriskt transparenta.
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-06-26 13:43:23

Wow! Funderade ett tag på om jag skulle köpa detta eller China Glaze Sun Kissed men det är nog inte eller jag ska tänka utan båda.

Svar: Ja, det här måste du alla fall ha!
Sminkan

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-06-26 16:23:19

Coolt!

Svar: Ja, det är superfint!
Sminkan

Postat av: Josefine
Publicerad 2012-06-26 17:24:17

Åh, vad glad jag blir att läsa att det inte bara jag som får sug att slicka på naglarna när de är sådär überfina :D haha
Verkligen jättehärlig färg!

Svar: Ja, det är en underbar färg! Jag tror vi är många som tänkt tanken att slicka på naglarna men det enda tillfälle jag faktiskt gör det är om jag får ett hack i manikyren innan den är torkad...
Sminkan

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-06-26 17:38:39

Så Snyggt!
Jo jag vill se även nudelack:D

Svar: vad bra, för ibland kommer det sådana. Jag tror dock det kan bli lite nudepaus nu efter de två OPI-nudisarna.
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-26 19:10:43

Otroligt snyggt!

Svar: den är så lysande att man inte kan sluta titta på den!
Sminkan

Postat av: Liza
Publicerad 2012-06-26 19:22:38

det du är en cool färg..

Svar: Jag tycker den är helt fantastisk!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-06-26 22:10:39

Visst är det ett bra lack! Håller med om att det är det bästa neongula jag testat.

Svar: Ja, det är verkligen fantastiskt, alla fall i en layering som här.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-26 22:27:35

Jag betvivlar att jag skulle trivas i det, men visst, det är fint och häftigt...

Svar: den är sååååå lysande!
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-06-27 08:35:08

Måste skaffas, hmm, NU!! ;)

Svar: Eller vara med i utlottningen!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-04 20:22:03

Haha! Jag som så sent som idag skrev hos MrsData att det här inte var ett lockande lack, men jag tror precis att du har lyckats ändra mig! Fortfarande inte lika bra som faktiska glow sticks förstås, men kanske inte så långt ifrån ändå.

Svar: Det är väldigt snyggt!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela