Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Who The Shrek Are You

Publicerad 2012-06-11 19:01:22 i Naglar i grönt,

Från blekt till knalligt. Här kommer en gammal goding. OPI har gjort några riktigt bra kollektioner och en av de bästa är Shrek-kollektionen som kom för någon sommar sen. 2010 tror jag det var, men jag kan ha fel. Orkar inte kolla nu heller. Det var alla fall en kollektion med sex lack vara fem är nödvändiga för alla lackälskare. Jag köpte först minisetet, typiskt nog, och sen älskade jag alla de lacken och köpte fullstora flaskor av dem och då slank de andra två med för att jag ville ha ett fullt set. Jag har dock inte gjort av med mina minsar än så jag plockade fram en av dem, den härliga gröna Who the Shrek are you? och piggade upp mig med lite färg.

Visst är den läcker! Jag älskar den! Det är en så härlig grön med så mycket glädje och attityd i sig. Tre tunna lager, bra formula och torktid. Finns det något att inte älska med det? Jag kommer inte på något minus. Ja, okej, min hudton blir lite mer rosa i den, men jag tar det så gärna. Det är värt det.

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela