Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Coral Glam

Publicerad 2012-06-06 10:58:17 i Naglar - holografiska lack,

Eftersom Layla äntligen gått ut med officiell info om sin kommande kollektion med åtta nya holografiska lack så kan vi väl fira med bilder på ett av deras gamla holografiska lack. ;D
Coral Glam är en av mina favoriter. Har tre flaskor faktiskt, men en är för at franka med. Det här har legat till sig lite i arkivet för jag är missnöjd med lackningen, men eftersom jag tog ett par filmsnuttar med lacket i rörelse så har jag inte velat kasta materialet heller. Ni får se det nu alltså. Det finns andra bilder, från i vintras, på Coral Glam också om ni vill spana in dem. 
Två lager som är enkla att måla på efter att jag tunnat lacket lite med Seche Restore. jag tunnade det så mycket att det rann in i nagelbanden på några fingrar, som ni ser, och jag gör ju aldrig någon clean up, fånigt nog, så jag visar misären för er. Det stör mig nu men det är ju lite sent att göra något åt det. Hur som helst, lätt att måla med efter uttunningen och snabb torktid. Jag har överlack vilket i det här fallet nog tog bort lite av holoeffekten men den är ju ändå spekatkulär.
Ett filmklipp för att verkligen visa hur enastående vackert lacket är.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-06 11:13:31

Åh herregud, det är så vackert så man får ont i magen! Vill ha...

Postat av: Josefine
Publicerad 2012-06-06 12:52:12

Vart kan man köpa dessa lack? kikat ebay utan framgång..

Så himla fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-06 14:17:59

Emma! Det är ett fantastiskt lack!



Josefine! På Laylas hemsida eller på Harlow&co. Ska man ha flera är dock Laylas hemsida billigast, tror jag.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-06-06 14:20:30

Det ser ju oerhört holografiskt ut, men färgen vet jag inte om jag är så förtjust i dock.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-06 15:17:09

Helt underbart! Jag ser så fram emot de nya Laylas!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-06 17:58:53

Nailtastic! Jag är ju väldigt svag för "nudeholos" så den här är helt i min smak.



MNPO! Ja, jag med!

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-06-07 16:22:17

Fantastiskt fint! "Nudeholo" är så snyggt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela