Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girls Metals Pink Steel

Publicerad 2012-06-12 07:49:48 i Naglar i rosa,

En djupdykning i arkivet får upp det här inlägget från förra året. Jag har inget nytt att visa just nu så det passar väl bra? Det är ett snyggt rosa lack, tycker jag, så jag är glad att det äntligen får komma fram och visa sig.

L.A.Girls Metals är en serie lack som man bara måste prova! Jag är superförtjust i vartenda ett av dem som jag har. Pink Steel köpte jag förra våren, de andra har jag haft närmare tre år, tror jag. Rosa, ni vet, det är så lätt att skjuta åt sidan och ha en förutfattad mening om att det ska vara tråkigt eller ointressant eller inte bära tillräckligt av ett statement om vem man är. När jag såg bilder på Pink Steel på andra bloggar insåg jag dock att det är ett snyggt rosa i en snygg foil finish.

Ett lager på mina bilder. Perfekt att måla med och en riktigt kort torktid. Och jag måste ju säga att färgen klär mig. Varför ska inte gamla svartrockare få bära rosa på gamla dar? Blir jag tant bara för det? Hoppas inte för jag
blir mer och mer förtjust i färgen och skaffar fler och fler lack i rosa. Det här rekomenderar jag dessutom varmt till flickor, damer och tanter i alla åldrar. Pink Steel är ju alla fall från Metal-kollektionen. :D

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela