Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jade Hypnose

Publicerad 2012-06-27 19:37:01 i Naglar - holografiska lack,

Dagens lack att visa upp är Jade Hypnose. Det blå av Jades holografiska lack. Det är en härlig blå och vackert holografisk med scattered holo effekt som är stark nog att knyta ihop regnbågarna över naglarna.
Jag valde att lägga två lager Hypnose över ett lager Zoya Robyn. Mest för att jag hade Zoya Robyn igår på kvällen då jag fick ett akutsug efter just den färgen. Lysande himmelsblå. Jadelacket trodde jag inte skulle täcka så jag var beredd att börja om men det täckte Robyns färg med ett lager så det andra var bara jag som liksom inte kunde sluta. Det är lättmålat och bra så det är liksom kul att stryka på ett lager till. 
Äkta blåklintsblå alltså, och med fina regnbågar. Inte helt olika Layla Ocean Rush så har man den behöver man inte köpa en Hypnose också. Båda lacken är väldigt trevliga men Ocean Rush är linjär i sin holo. Den här är i och för sig snubblande nära att vara linjär, kanske kan man nästan kalla den det, men Ocean Rush är alltså strået vassare om man är ute efter hard core holo. Jades lack är, som alla scattered-holos, mycket enklare att måla med så det man förlorar på gungorna tar man ju alltid igen på karusellerna och vad ni vill ha (gunga eller karusell) är ju upp till er. Jag vill ha båda delarna men bara bildligt. Jag kan inte åka karusell, då kräks jag.
En liten film att titta på:
En liten katt att beundra:

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-28 21:32:52

Men gud, vilken söt bild på Signe <3 Lacket är också fint, men Signe... Hur söt som helst!

Svar: Hon är helt underbar, det är hon. Mjukaste, snällaste och fluffigaste som finns!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-28 22:03:25

Tjusigt lack och verkligen en underbar bild på vackra Signe, hon ser så mjuk och go ut!

Svar: Hon är mjuk och go' och fluffig!!
Sminkan

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-06-29 00:51:17

Vilken härlig blå färg! Och Signe är så söt! Hon ser riktigt gosig ut! :)

Svar: Ja, jag håller med om båda delarna!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela