Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Face glitter utan namn

Publicerad 2012-06-14 07:52:10 i Naglar - glitter för layering,

Om man vill fiffa till sitt krämlack med lite glitter kanske ett lager av Face lite iridiscerande glitter kan vara kul. Det är namn och nummerlöst, tyvärr, men vill ni ha det hittar ni det nog ändå. Det är inte så speciellt eller fint att jag riktigt tycker det är värt de pengar ett Facelack kostar så jag kommer inte tvinga iväg er till affären. Jag har faktiskt en ganska stark misstanke att Face nagellack, precis som Funky Fingers, är samma som Color Clubs i hög grad. Jag har hittat dupes till fyra av mina fem lack från Face bland Color Club-lack men just den här har jag inte motsvarande lack för. Det känns dock sannolikt att det finns ett.
Ett halt vanligt litet accentglitter, alltså. Inte mer, inte mindre. Jag vet inte varför jag köpte det. Jag behövde det inte och jag gillar det inte speciellt mycket. Hade jag köpt det för 20 kronor hade jag inte stört mig men 130 kronor är mycket pengar för det här.

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela