Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend Holographic - Denim Blue

Publicerad 2012-06-03 10:15:34 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Precis som jag trodde var det tight med tiden i fredags och blev således inget vanligt holoinlägg. Nu är vi dock på plats i vårt nya hus och jag tänkte att jag skulle slänga upp några bilder innan jag kastar mig över högarna av flyttkartonger.
Lacket jag bar i fredags, och fortfarande bär är Denim Blue nr 2032. I flaskan tyckte jag först att det såg blålila ut men det berodde nog bara på ljuset för nu är mer mer gråblått, Denimfärgat är en bra beskrivning faktiskt:) Det är ett lack som täcker med två lager och som bjuder på en helt okej scattrade regnbågar. Det är inte superholo, men heller inte särskilt sparsamt i effekten, jag är nöjd. Dessutom har det suttit helt okej flyttandet till trots, en nagel har två små chiphack men lite svinn får man ju räkna med när man håller på och flyttar. Formulan var bra, jag har kladdat lite men det är inte lacket fel.

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-03 10:35:43

det ser jättesnyggt ut! Och vad kul att ni flyttat in nu! Jag vet hur tufft det är att flytta men det är ju roligt också och nu får du ju en massa mer plats! Och vuxenpoäng! Eget hus! Wow!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-06-03 11:19:30

Väldigt fint tycker jag!



Grattis till nya huset :)

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-06-03 11:25:03

Ser riktigt fint ut!

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-06-03 12:25:47

Fint är det! Men jag tycker mitt ser lite mer lilatonat ut... även på swatchstickan... Hm, måste testa det på snart!



Grattis till flytt! ;D

Postat av: Lovisa
Publicerad 2012-06-03 14:14:27

jag la två tunna lager depend ocean blue på wet n wild bijou blue (tror jag det var iallafall) och jag tycker det blev hemskt mycket finare än ocean blue på egen hand, djupare färg och finare holo imo! sen kan det ju vara som så att jag har synfel eller nått :))

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-06-03 14:38:43

Fint! Kul att se det på!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-06-03 16:13:34

Vad roligt att flytta till ett hus!

Jag gillar den här färgen, även fast det inte är någon superholo ^^

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-03 20:00:58

Grattis till det nya huset!

Lacket ser jättefint ut! Det kommer nog att sluta med att jag skaffar alla dessa hololack från Depend :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela