Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

W'n'W Rockin' Rubies

Publicerad 2012-08-04 23:06:18 i Naglar i rött,

För dem som längtar efter vintern så kanske den här juliga manikyren, även den räddad från bildarkivet efter att utkasten gick upp irök, kan hjälpa upp stämningen. Det är Wet'n'Wilds röda lack med prismatiskt glitter som kom förra hösten. Rockin' Rubies. Jag har inte burit det på egen hand utan använde det för att täcka min chippande manikyr med Perceval från A England.
Det är ju något fel på mig för A England tenderar att chippa inom 10-12 timmar och istället för att lacka om valde jag den här gången att lägga Rockin' Rubies över för att maskera lagningarna.Tyvärr är det inte så mycket mer jag minns om det här lacket. Det var ju i vintras som sagt, och texten är ju borta i och med att utkasten försvann. Jag hittade förresten en bild till av Perceval i kombination med Rockin' Rubies. Då i form av en halvnagel med glitter. Jag visar den med. 
Jag gillar ju sådana här halvnaglar/gradients. Den här var dessutom väldigt enkel att göra för lacken passar så bra ihop. Jag kommer definitivt göra om det!
Vi avslutar med en bild tagen under lysrör. 

Kommentarer

Postat av: Dess - Drömteori
Publicerad 2012-08-04 23:17:26

Vart hittade du detta? Mitt närmsta ICA Maxi har en hel del Wet n Wild men sällan fancy nagellack...

Svar: eBay är min källa när det gäller W'n'W. Jag har aldrig varit på Ica Maxi.
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-08-05 08:11:55

Himla snyggt, både hela och halva! Snyggt också att ytan blev så blank.

Svar: att ytan blir blank ska vi nog tacka Seche Vite för. :D
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-05 08:46:06

Väldigt vacker kombination!

Svar: Ja, de är som gjorda för varandra!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-08-05 11:45:42

Supersnygg kombo!

Svar: Ja, de är verkligen som gjorda för varandra.
Sminkan

Postat av: Anonym
Publicerad 2012-08-06 10:55:54

Halvnaglarna var riktigt snygga. Så fint de flöt ihop, nästan som att de var gjorda för varandra.

Svar: Ja, det blev en perfekt kombination.
Sminkan

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2012-08-06 10:57:18

Och de är så jag som är anonym ovan. Satans vad blogg.se är buggigt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-06 12:40:39

Kajalpennan: Det är så buggigt så man blir mörkrädd!!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-06 12:41:01

Det här är så himla fint, både med helnageln och halvnageln, älskar kombinationen!!!

Svar: Ja, jag med!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-06 16:55:29

Det är något fel på oss båda två isåfall, för du har väl inte glömt att A-England chippar på ett halvt dygn på mig med? :( Jag gnällde över det senast igår hos Pamsan faktiskt... Fan, jag sörjer.

Älskar halvnageln! Jag har inte lyckats med någon sådan än. :( Du får fixa på mig!

Svar: Det är så synd att vi har problem med A England. Alla andra älskar ju lacken, och jag tycker ju de är jättevackra jag med. Vackra men chippiga.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela