Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Sexy Plum

Publicerad 2012-07-08 21:18:02 i Naglar, vampy,

Mer räddat material från det opublicerade arkivet som upphörde existera när blogg.se uppdaterades. Det här är ett lack jag inte har kvar originalinlägget till även om det en gång har funnits ett sådant. Jag gillade inte de bilderna och tänkte ersätta det med ett nytt inlägg och så - poff! - och nu sitter jag här. Men några bilder hittade jag rätt på och nu kommer alltså dem.
Jag minns inte hur många lager det var här, tre kanske? Det är en vacker, supervampig skönhet med hög glans. Formulan är lite speciell på NYX-lacken, lite tjockare men inte på ett obehagligt sätt. Jag tror det här var så men jag minns inte det heller. Jag minns inte mycket alls mer än att jag gillar den här färgen och det här lacket. Djupt purpurtonad. Härligt skimmer. Klassiskt vampigt. 

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-07-08 22:21:12

<3 <3 <3 ! :)

Svar: Jag håller med!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-07-08 22:46:08

Åh, vilken skönhet! Jag älskar också sådana här vampigheter. Det här åker upp på önskelistan!

Svar: Den är underbar så jag tycker det är helt rätt att ha den på önskelistan. Du kommer få så vackra naglar i den!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-07-09 08:04:06

Mycket vackert! Jag gillar NYX lacken bra formula och mycket fina färger.

Svar: Jag gillar också NYX. De är riktigt bra för priset.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-11 11:02:45

Jag får habegär deluxe av dina bilder. Jag gillar NYX, och jag gillar verkligen den här färgen!

Svar: Jag med!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela