Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Flash Black, en andra gång

Publicerad 2012-08-24 06:02:00 i Naglar - holografiska lack,

Det är alfabetsresa och det är holofredag. Bokstaven F. Jag kunde ha hoppat holot och visat FeiFei eller Flicker eller något annat lack men nej, jag hade ett inlägg i arkivet som förenar både bokstaven och holot! Ja, okej, meningen var att i huvudsak visa lack som ligger oprovade förutom på de bokstäver som det saknades oprovade lack och så är ju inte fallet här. Jag gör alla fall ett undantag för det finns ju ingen Flash Black film på bloggen sedan tidigare. 
Det här är alltså bilder från i somras. Lacket är Layla Flash Black och det är ett grått hololack, linjärt, och det täcker bra med två lager. Applikationen är inte speciellt krånglig om man tunnar den lite och sedan skakar ut eventuella klumpar av oupplöst pigment. Sådana klumpar fanns i mitt lack men nu är det hur smidigt som helst. 
Det är ett fantastiskt fint holografiskt lack även om det finns de som är svartare. Mer holografiska svarta finns dock inte. Jag säger inte så mycket mer eftersom jag redan presenterat lacket en gång på bloggen. Ni har dessutom sett det överallt gång på gång så det är liksom inte några nyheter...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-24 06:12:54

Ett mycket vackert holo!

Svar: Ja, den är verkligen vacker och väl värd en repris!
Sminkan

Postat av: Linda
Publicerad 2012-08-24 07:15:21

Mycket snygg... tål att visas ofta!!

Svar: Tycker jag med!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-24 08:39:01

Mitt Flash Black är inte ens öppnat än........ Är jag knäpp?

Svar: Ja. i det fallet så är du nog det. ;D
Sminkan

Postat av: Lady L
Publicerad 2012-08-24 09:18:31

Det spelar ingen roll om det visats ofta förr när det är så läckert :)

Svar: Så tycker jag med!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-08-24 09:51:25

Sånna här lack får du gärna ha repriser på :) Vackert!

Svar: Ja, jag gillar ju repriser så det blir nog många sådana.
Sminkan

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-08-24 10:14:09

Som jag suktar efter detta och det svarta Jade-lacket. Helt fantastiska.

Svar: de båda måste du ha!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-08-24 11:16:26

Ack så tjusigt så man tror man faller från stolen. Repriser behöver inte vara dåligt :)

Svar: Nej, men jag hade ju några otestade lack på F. Dock inga hololack.
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-08-24 12:48:35

Flash Back är fantastisk:D

Svar: Visst är den det!
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-08-24 13:16:46

Porr! ;D

Svar: :P
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-08-24 13:39:05

Jag dör av skönhetschock! Så vackert!

Svar: Det är verkligen exceptionellt!
Sminkan

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-08-24 14:22:45

Kanske inte nytt, men ändå väldigt fint! Jag har inte köpt det här eftersom jag har Jades svarta (och typ 3-4 andra svarta holos), men jag vet inte om jag kommer kunna låta bli i längden. :-)

Svar: den är speciell den här. Har man den och Jade Magia har man allt man behöver.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-24 16:40:00

Det är så galet fint, tål absolut att repriseras:) tror dessutom att Layla har jobbat med formulan på de gamla lacken för mitt betedde sig som de nya och hade alltså en klart trevligare formula än Ocean Rush...

Svar: Ja, det kan de nog ha gjort. de första var lite gryniga. Och ja, Flash Black förtjänar att få synas igen och igen!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-08-24 19:56:45

Mycket vackert! särskilt sista bilden är ju helt magisk!

Svar: Ja, det är vackert som en dröm!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela