Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club The Lime Starts here

Publicerad 2012-07-17 07:53:00 i Naglar i grönt,

Neon är ju sommarens melodi! Anne visade ett fantastiskt neongrönt lack som jag inte har. Jag fick stilla mina cravings efter färgen med att kasta på förra årets neongröna The Lime Starts Here från Color Club istället. 
Fyra lager av lacket. Det är doftsatt, som hela den här kollektionen, och den börjar med att lukta gurka, tycker jag. Doften mjuknar till en lite karamellig och söt doft som kanske kan vara lime men lika gärna kan vara luktsudd. Den är mindre stark än den gula Get your Lem-ons och man märker knappt av doften efter en dag. 
Jag har haft med lacket förut, så klart, så ni kan jämföra bilder om ni vill. Det är som ni ser lite olika ton på färgen även här och det beror på att första och sista bilden är tagna inomhus men de andra ute. 
Jag gillar det här lacket. Det är verkligen neon och egentligen borde jag nöja miog med det och inte köpa fler neongröna lack. jag har nog några till i lådorna också om jag letar lite. Dessvärre har Anne gett min neonsjukan så nu måste jag ju ha neoner med skimmer också...

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-07-17 08:19:56

Supersnyggt! Jag har på tok för få neonlack i min ägo...

Svar: Ja, nu känns neon himla roligt och jag önskar jag hade fler. Jag har en del men inte hälften av t.ex Annes kollektion.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-17 08:55:14

Jag har inte heller tillräckligt med neon i min stash! Och det här var verkligen mycket snyggare än I'm with Lifeguard tycker jag.

Svar: Den är alla fall himla fin. Jag gillar den!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-07-17 09:13:24

Den är fin den här med! Men jag måste nog skaffa I'm with the lifeguard!

Svar: Jag vet. Jag måste också ha den...
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-17 12:00:10

Jägarns vad neonigt! Jag hade ett lack i den här färgen när jag gick i skolan.tyckte det var ascoolt, vilket det iofs är fortfarande, men inte riktigt min tepåse. Fast det vet du ju, vet inte varför jag tjatar om det...

Svar: det är lugnt, du får tjata om dina tepåsar och jag får tjata om mina. ;DDet är verkligen neonigt. En färg man måste vara på humör för, helt klart.
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-07-17 12:19:16

Hur många lager kräver den här pärlan då?

Svar: Minst fyra. :D
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-07-17 13:05:41

Snyggt, men I'm with the lifeguard håller jag nog högre. Älskar det lacket!

Svar: Ja, det blir till att skaffa det senare i sommar.
Sminkan

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-07-17 13:46:06

Det ser härligt ut! Jag har inte detta men har precis klickat hem I'm with the Lifeguard.

Svar: Jag ska absolut skaffa I'm with the Lifeguard jag med. Snart.
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-07-17 21:39:27

Jag älskar detta, trots skirheten så är den en av mina favoriter när det kommer till neongröna skönheter. Den är så lysande och härlig!

Svar: Ja, den är väldigt fin. Jag har ju inte så många neonlack som du, än, så den är absolut min favorit i neongrönt!
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-07-18 17:06:27

Vilken härlig grön!!

Svar: Den är det! Lysande!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela