Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Titta vad jag gjorde i helgen!

Publicerad 2012-01-23 18:58:51 i Allmänt,

Japp, det var smyckesverkstad. Hade alldeles för många cabochonringar och hängen liggandes så jag plöjde igenom en del. Vad sjutton ska man ha dem alla till?  De säljs ju ofta i tio- eller tjugopack och jag har ju alla fall hellre färdiga ringar och hängen som jag inte använder än bara en massa lösa delar i ziplockpåsar. En del blev ju rätt okej och jag har ju fortfarande plats över i min Helmerlåda med färdig skit. Krafs, javisst, men ganska roligt ändå. Man kan ju inte säga att man inte har att välja på alla fall...
Lite olika varainter av hängen och sånt.
Ett hänge jag blev ganska nöjd med. Flakes. Finger Paints Twisted över mörkblått.
Nedan två ganska fina lila, det är Out of this World och Fowl Play.
Har ni gjort nagelackssmycken? Använder ni dem? Jag gör faktiskt det, men självklart inte ALLA som jag har. Några är riktiga favoriter och idag t.ex hade jag ett grönt hänge som jag fick en del komplimanger för.

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela