Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Kicks All That Glitters

Publicerad 2012-01-12 06:07:00 i Naglar i svart, grått, silver,

Vad ska vi titta på idag? Jo, det är dags för det tredje lacket jag köpte från Kicks när de sålde sitt eget märke på erbjudandet köp 3 betala för 2. Bilderna är från november förra året, tror jag, men jag antar att lacket finns kvar i affär fortfarande. Det är en kameleont, Kicks All That Glitters. Helt otroligt lack som helt byter skepnad beroende på ljuset. Titta bara! I sol, i skugga och i olika vinklar. Alla bilderna är tagna samtidigt, på balkongen.
Guldgrått, brons, silvergrått, platina, tenn... Allt man kan Föreställa sig. Jag älskar det! Älskar det! Visst är det fantastiskt! Tre lager behövdes av lacket och det var inga problem med torktid eller formula. Överraskande bra lack från Kicks egen linje. Självklart kräver ett lack som har så många ansikten ett rejält bildspam. Här kommer det:

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-12 06:27:34

Hm... Det här lacket ska jag kolla efter nästa gång jag är på kicks... Såg jättefint ut!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-01-12 08:38:12

Det är verkligen fint! Jag älskar mitt!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-12 09:19:08

Det ser ju kanonfint ut! Väldigt smickrande på dig. Jag har det liggande hemma, men har inte kommit mig för att testa det ännu.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-01-12 09:35:39

Ooh! Måste skaffa! Vad jag förstod på Kicks-personalen (som man inte alltid kan lita på dock) så ska detta ingå i deras sortiment. Inte Limited Edition. Hoppas. Jag älskar blandningen av guld och grått.

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-01-12 14:17:08

Jag gillar också detta. Det känns lyxigt på naglarna. På mina bilder kom även blått fram (?) men jag har inte lagt upp dem än på bloggen.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-12 15:06:51

MNPO! Det är verkligen fint!



Kerstin! Jag med!



Nailtastic! Du har en bra upplevelse framför dig!



Pamsan! Hoppas det är core för det är jäkligt snyggt!



Veronica! Ja, det kan man säkert hitta i det. Jag fotade bara vid ett tillfälle och i skugga och sol så en annan tid på dagen eller en annan typ av ljus kan nog få fram mer.

Postat av: Liza
Publicerad 2012-01-12 18:07:32

ooo det tyckte jag va snyggt ringde kicks ska hämta det så fort jag kan. yay!!!

Postat av: Ika
Publicerad 2012-01-12 19:17:45

Vilket fint lack! Himla synd att mitt närmaste Kicks (100 km bort) inte verkar ha Kicks-produkterna. Jämrans! Men Viva la Diva har de fått in nu åtminstone :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-12 19:47:25

Liza! Ja, det är en bra plan! Det är ett fantastiskt fint lack!



Ika! Vill du att jag ska titta efter den åt dig? Finns den på mitt Kicks köper jag den gärna åt dig.

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-01-12 21:25:26

Så vackert, det här måste följa med mig hem nästa gång jag är på Kicks =)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-12 21:39:52

Roxcat!Det skulle bli fantastiskt på dina vackra naglar.

Postat av: Liza
Publicerad 2012-01-13 00:28:36

funderar här lite

Påminner detta lack om Salt liqurice ??

ska bli kul å jämföra när jag hämtat mitt,,

Postat av: Ika
Publicerad 2012-01-13 16:11:06

Åh, ja! Tack det vore snällt! Om du råkar hitta den fina gröna (den som påminner om Peridot) så vill jag gärna ha den med. Vill du ha några spännande lack från Seppälä i byte?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-13 18:06:15

Ika! Jag ska kolla åt dig när jag springer förbi där nästa gång. Typiskt att jag hoppade av bussen vid Kicks idag men jag hade inte läst det här så jag gick direkt hem. Jag fixar det nästa vecka.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-14 10:26:33

Jäklar vad snyggt det här var då! Jag ska spana och se om jag hittar på det jag med.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-14 15:27:14

Chaosophia! Ja, den är superfin så det tycker jag!

Postat av: Ika
Publicerad 2012-01-14 18:07:02

Mejla mej när du hunnit titta efter lacken. Och du, ingen brådska!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela