Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits MariMoon

Publicerad 2012-01-03 12:38:44 i Nytt till lacklådan!,

När jag kom hem från min semester hade jag en hel del spännande som väntade på mig, bland annat den här dubbelkollektionen från Hits med duokroma/multikroma lack.
Det blå setet, Modern, innehåller lacken Cool, Dreamer, Cutie Pie ochTtrendy, det gula setet, Unique, innehåller Unconventional, Artsy, Chameleon och Daring. Jag har hunnit bära ett av dem som manikyr, Unconventional, och den var perfekt. Idag när jag swatchade märkte jag dock att de är väldigt ojämna i kvalitet och många hade spretiga borstar. Det är dock otroligt fina lack så gillar man multikroma lack kan man kanske överse med det. Vissa är dupes till Ludurana och andra märken och då skulle jag nog faktiskt rekommendera de andra då spretiga penslar och lack som måste förtunnas för att formulan är tjock inte är så roligt. Jag är ändå nöjd med mina lack som jag köpte från den brasilianska hemsidan. De finns även att köpa på Llarowe.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-03 13:21:55

Är grön som en gurka av avundsjuka. Vill också ha! VILL VILL VILL! ;-)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-01-03 15:41:48

Jag säger som Anne :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-03 20:20:48

Nailtastic! Jag förstår det!



Kerstin! Ja, det är inte dumt att ha dessa skönheter.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-03 22:09:30

Jag behöver se massa jämförelser mellan dessa och typ Ludurana och Ozotic!

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-03 23:03:53

Hur funkade det med frakten från Brasilien? Blev den dyr? Jag har hört mycket illa om den brasilianska posten så jag drar mig lite från att beställa därifrån...

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2012-01-03 23:05:42

Vad koola de ser ut!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela