Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Butter London Tart With A Heart

Publicerad 2012-01-11 20:13:00 i Naglar - glitter för layering,

Det här är ett lack som Butter London släppte nu i vinter fast förra året, alltså till jul 2011. Det kom samtidigt som The Black Knight. Tyvärr hittade jag helt fel bas för att visa upp det. Jag trodde det bleka men ändå multifärgade glittret skulle bli snyggt över ljusgrå Pelican Grey men det blev mest bara gröt med en dos av Tingelings älvstoft över. En lite udda kombination. Jag kommer prova den över svart eler lila  i framtiden.
Två lager av lacket. Inga speciella eller utmärkande egenskaper. Det är fin men inte så fantastiskt att jag kan säga att jag älskar det. Men vem vet hur jag känner efter att jag hittat rätt partner till den. Den kommer alltså få fler chanser att göra intryck.

Kommentarer

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-01-11 21:01:40

"Gröt med Tingelingglitter"!!!

Skrattar på mig! :D

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-11 21:03:55

Jag tyckte det här blev jättefint!!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-11 21:05:32

Jag tyckte det här blev jättefint!!

Postat av: Sarah
Publicerad 2012-01-11 21:34:16

Var nära att köra detta över ett beiget lack igår, men avstod och körde något helt annat än detta lack istället.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-11 21:36:28

Om all gröt såg ut som denna skulle jag gladeligen äta den! :D det blev ju jättefint!

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2012-01-11 21:54:47

Har du testat det över The Black Knight? Där snackar vi bra bas för det.

Postat av: Lina
Publicerad 2012-01-11 21:58:19

Tycker också att det blev fint! Första gången jag provade Tart with a heart så lade jag det ensamt på nageln, blev inte så imponerad men sen så grundande jag med svart och då blev jag genast förtjust.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-12 06:11:26

Mrs Data! Bra att jag lockat fram ett leende!



MNPO! Jag var inte så nöjd själv.



Sarah! Ja, beige kan nog bli grötigt det med.



Annie! Skulle du äta glittergröt? Jag tror inte jag skulle det...



Viola! Jag har sett bilder på det och jag tycker man förstör The Black Knight på det sättet.



Lina! Jag tror på svart eller mörklila kräm. :D



Postat av: Maria
Publicerad 2012-01-12 09:30:56

På bilderna ser det iaf hur fint ut som helst :)

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-01-12 14:15:54

På svart blir det sjukt snyggt! Tro mig- jag har testat.. om och om igen ;-)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-12 15:07:47

Maria! Jag gillar inte rikttigt glittret mot det grå men jag gillar båda lacken för sig.



Veronica! Ja, jag kan tänka mig det!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-14 10:25:36

Jag tyckte det blev snyggt jag, men det är nog bara för att glittret i sig är så förbaskat snyggt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-14 15:26:34

Chaosophia! Det är ett fint glitter!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela