Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Envy

Publicerad 2012-02-18 18:01:00 i Naglar i grönt,


Dags för ett till grönt lack från arkivets djupa gömmor. Det här är sedan i våras, tror jag. Zoya Envy är ett nästansvart mörkgrönt lack. Lite för nästansvart skulle man kunna säga, för mina bilder ser svarta ut... Hur som helst, det är utmärkt lack, det här är två lager som är lätta att applicera och torkar snabbt med Seche Vite.


Jag gillar Zoya Envy. Lacket har en varm, brunaktig, lite murrig underton. Det är alltid roligt att använda Zoyas lack för deras pensel är utmärkt för min nagelform. Zoya Envy kom för några år sedan och samma år kom OPI ut med Here Today, Aragone Tomorrow. De är rätt lika men jag föredrar nog Envy tror jag. Mest för penseln. Det är svårt att se skillnad på Envy och HTAG då båda är så mörka att de vill se svarta ut i många ljus.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-18 18:57:32

Zoya har gjort några otroligt fina lack. Det här är ett av dem. Jättefint :)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2012-02-18 19:42:56

Å, nu blev jag påmind om hur gärna jag vill ha HTDAT suede... Ebay, here I come

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-02-19 09:15:11

Envy är för mörk för min smak, är inte alls förtjust i den, eller i HTAT, för den delen.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-19 09:31:56

MNPO! Ja, Zoya har en del enastående lack!



Kajalen! Ja, den är ju trevlig!



Nailtastic! Aningens för svart kanske. Alla fall om man vill ha ett tydligt grönt. :D

Postat av: nasli_
Publicerad 2012-02-19 10:51:19

Hii ! i love your nails..you have a very nice blog! and the nail polish is very pretty :)

i love your blooog :)

i following you now and i wish follow me back :) kisses from turkey :) bye ;)



www.nzlsyn.blogspot.com


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela