Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nya lack från Pahlish!

Publicerad 2012-02-28 18:04:26 i Nytt till lacklådan!,

Jag var tidigt hemma idag, jag jobbar ju bara halvdagar den här veckan, och jag lyckades få posten levererad till dörren istället för att behöva hämta den med avi på ICA. Härligt! Det som kom idag var två lack från indie-märket Pahlish. Jag beställde dem förra veckan så det är snabba ryck! Lacken heter Train Underwater och Sunlight Shooting Through the Pine Trees.
Visst ser de fantastiska ut! Jag tog bilder både i sol och i skugga för att verkligen visa hur vackra de är i flaskorna. Ska bli spännande att prova dem! Ni kan även se en liten sneak peak på min senaste manikyr, Gorramit från Nerd Lacquer, men mer om det imorgon.
Jag avslutar med en Signe. Hon och Siri har blivit kompisar och leker jättefint med varandra. Jag är så glad att allt gått så bra! Hon är verkligen en liten skönhet och otroligt bestämd. Ska hon kramas har man inte en chans, hon bara kravlar upp och lägger sig under ens haka och där ska hon vara. Man bara smälter...

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-28 18:36:08

Det är fortfarande Signe som är finast i det här inlägget :D Vad roligt att hon och Siri har blivit kompisar!

Fina lack också...

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-02-28 18:52:53

Japp Signe är finast, jättegullig är hon! Kul att de är kompisar, då bli nog alla katterna glada, Siri och Signe som får leka och Edit som slipper:) Lacken är fina för övrigt, ser lite spännande ut...

Postat av: åsa-li
Publicerad 2012-02-28 20:52:17

Hej den lilla kissen är bedårande. Det är bland det bästa som finns med en kelig katt. ha det gott Åsa-Li

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-02-28 21:28:00

Det blåa ser ganska spännande ut! Ser fram emot att se det på.

Signe ser antingen helt slut ut, eller så sitter hon där och planerar nästa hyss.

Postat av: Liza
Publicerad 2012-02-29 00:11:28

OO SÖT HON ÄR LILLA sIGNE,

min MIMMI TAX SITTER HÄR NAFSAR PÅ MIG hon vill ha uppmärksamhet,, o kl ärju mycket.. sov gott med er !!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-29 06:20:42

MNPO! Ja, jag tycker också det är roligt att de kan leka med varandra.



Emma! Jag Är så glad över katterna! De är perfekta alla tre!



Åsa-Li! Ja, jag håller med!



Kitty! Hon var rätt nyvaken... :D



Liza! Ja, hon är bedårande!

Postat av: Amanda
Publicerad 2012-02-29 09:36:32

Hur hittar du alla indiemärken? :)

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-02-29 17:18:26

Varifrån beställer man Pahlish? Lacken ser riktigt fina ut. Och Signe är helt underbar...:-)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-29 17:25:24

Amanda! Jag letar. Så enkelt är det. ;D



Nageldraken! Här är en länk: http://www.etsy.com/shop/spahlas?ref=seller_info

Otroligt bra fraktpriser! Hon lägger till hela tiden också, så nytt kommer!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela