Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ludurana Aurora Boreal Fascinante

Publicerad 2012-02-20 07:00:00 i Naglar - duokromatiska,

Tillbaka till arkivet igen. Jag visade ju hur dagens naglar faktiskt ser ut igår och de kommer få behålla den manikyren tills det chippar för jag gillar färgen och jag är inte lika pigg på att måla naglarna när de är så ojämna och eländiga. Men, det har redan gått en vecka sedan jag bröt nageln så om ytterligare en kommer det nog börja se lite mer acceptabelt ut. Hoppas jag alla fall. Arkivet är stort så vi klarar oss ett tag till alla fall, men det är klart, inget är oändligt.
Här kommer alla fall ett otroligt vackert lack som jag varmt rekomenderar. Facinante från Ludurana. Det är multikromt i antikguld/grönt, brons, koppar, rosa och lila. Väldigt vackert. Två lager av lacket räcker och det är en ganska tjock, lite klistrig formula. Inte så roligt att måla med, det kan jag erkänna, men det är värt det. Färgspelet är otroligt vackert! Lite mer tålamod mellan de båda lagren hade varit bra eller att jag hade tunnat lacket med Seche Restore, för jag fick några bubblor i manikyren.
Det är verkligen fint färgspel i det här. Jag såg bilder hos Neglelakkmani och såg direkt att jag måste ha det. Beställde det genast från Llarowe och ångrar mig inte en sekund.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-02-20 08:19:12

Åh, så vackert! Funderar på om jag ska beställa några lack från Llarowe, men egentligen borde jag verkligen spara pengar. Hm.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-02-20 15:08:30

Åh vilken vacker färg! Verkligen härlig

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-02-20 15:51:42

Underbart fint!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-20 19:06:51

Så fint!!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-02-20 19:34:38

Jättetjusigt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-21 05:44:32

Nailtastic! Det finns väl kvar senare också. Ingen panik. :D



Annie! Ja, den är jättefin!



Kerstin! Ja, jag gillar det!



MNPO! Håller med!



Kitty! Ja, den är fantastiskt fin!

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-02-21 10:15:15

Det är superfint! Hamnar självklart i min nästa Llarowe-beställning!

Postat av: Karusell
Publicerad 2012-02-21 20:16:06

Suoerduperunderbar! <3

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-21 21:22:11

Nageldraken!Ja, den är himla tjusig!



Karusell! Ja! Definitivt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-02-22 20:19:03

Jag tycker det här ser jättefint ut!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-23 06:00:11

Emma! Jag tycker också färgspelet är väldigt vackert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela