Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jessica Disco Diva

Publicerad 2012-02-01 17:49:00 i Naglar - holografiska lack,

Jag har visat något gammalt idag så låt oss också se något nytt. Det här är Jessica Disco Diva, ett nysläppt holografiskt lack som verkligen inte behöver skämmas för sig. Det är ett klassiskt silverlack med rejäl holografisk effekt och det kommer i en duoförpackning med en egen aqua base. Den har jag dock inte använt här. 
Det ni ser är två lager av lacket som är enklare att måla med än t.ex Nfu Oh eller Layla. Det är lika holografiskt som Nfu Oh dessutom, och då snackar jag inte om den nya kassa versionen. Det här lacket är helt i paritet med original Nfu Oh eller MUS Greta.
Jag hade dåligt med sol när de här bilderna togs så det kommer säkert fler inlägg med det här lacket. Det är alla fall väl värt att snappa upp om man springer på det. Snyggt som tusan! Jag fick mitt från en tjej i USA som vet att jag älskar holo och erbjöd sig plocka upp den åt mig när den kom ut i butik och skicka den. Den kan säkert finnas på Beverly Beaute vid det här laget men jag har inte kollat upp det. Jag har för mig att det kostade $23 men jag svär inte på det för nu är det en månad eller två sedan jag betalade det. Och då var det alltså ett duopack med basen, de såldes inte enskilt.
En bild på Siri också. Katter muntrar alltid upp!

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-02-01 18:29:32

Grymt snyggt lack! Holo OCH katt muntrar verkligen upp, perfekt!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-01 21:24:36

Riktigt fint! Holo är alltid fint :D

Mycket fin bild på Siri i solen :)

Postat av: Liza
Publicerad 2012-02-02 00:40:23

håller med föregående talare

meen min MIMMI TAX är oxo fin å se ( visst är Siri fin )

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-02 05:56:06

Kerstin! Visst! Jag tycker verkligen det!



MNPO! JA, holo gör mig verkligen alltid glad. Siri med. :D



Liza! Alla djur är fina, speciellt när man känner dem.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-02-02 07:01:33

Ett alldeles strålande vackert silverholo!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-02-02 08:13:08

Klassisk holo skulle man kunna säga :) men synd att de bara säljer i 2-pack, om den hade sålts separat kanske jag hade köpt men inte nu.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-02 18:50:34

Emma! ja, det är väldigt fint!



Lacklycka! Nej, vill man inte ha aquabasegrejen är det rätt onödigt med duopacket.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela