Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

H&M Hello Kitty Glitter Purple

Publicerad 2012-02-11 17:08:00 i Naglar - glitter för layering,


Här kommer ett riktigt gammalt inlägg med ett lack från HM. Två lager av Hello Kitty Glitter Purple ovanpå ett annat lila lack. Vad tycker ni? Jag blev inte jätteförtjust, minns jag, och tog av det rätt omgående. Jag kan se av detaljbilden att jag inte skulle klara det idag heller. Det ser ut som skorv eller något annat äckligt. Usch!  Det skulle nog gå att få det täckande med ett eller två lager till och då kanske det skulle se bättre ut, vem vet, men jag orkade inte då och känner inget sug att göra om den här manikyren nu heller. Jag borde nog rensa ut det här lacket ur min samling. Sparar det mest för att glittret kanske kan vara fint i något frankenexperiment. 

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-02-11 18:39:25

HELLO SMINKAN! :)



(sorry, kände mig bara så träffad av rubriken, kändes som jag hade fått ett eget inlägg ;)



Postat av: Cactus
Publicerad 2012-02-11 19:55:24

Det är skumt det där hur många lack man sparar bara för i-fall-att :p

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-11 19:59:38

Ok, det kanske inte var det vackraste jag sett :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-02-11 21:44:20

Nja, det såg ju inte jättekul ut. Den lila färgen på glittret är ju fin, men det känns ändå trist.

Postat av: Liza
Publicerad 2012-02-12 00:37:56

OK jag samlar inte!! ger bort eller slänger hade jag aldrig klarat men men.. vi är olika den måste va hur gammal som helst din Kitty?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-12 07:11:30

Kitty! Haha, ja, du kan se det som ditt eget inlägg. Synd att det var ett fult lack bara.



Cactus! Ja, jag tänker också så. Sen tänker jag på allt jag gett bort utan att blinka men sedan ångrat innerligt.



MNPO! Inte direkt, va...



Nailtastic! Ja, inte alls vad man hade hoppats.



Liza! Om man inte ska ge bort eller kasta vad menar du då att man ska göra om man inte samlar? Sälja? Verkar jävligt jobbigt.

Lacket är från 2009 eller 2010, minns inte exakt. Troligen 2010. Ganska nytt alltså. Dessutom spelar ju åldern inte någon roll så jag ser inte riktigt relevansen.

Postat av: Liza
Publicerad 2012-02-12 21:36:52

AAAA ser nu konstigt jag sktev menade att Jo man kan ge bort eller sälja..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-02-13 06:24:56

Liza! Ja, det är ju upp till var och en hur man vill göra.

Postat av: Liza
Publicerad 2012-02-13 12:01:49

visst sparar du på alla lack ??


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela