Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits Apolo

Publicerad 2012-02-03 18:51:27 i Naglar - holografiska lack,

Ni har ju redan sett Apolo en gång men det är ett så vackert lack att ni nu får fler  bilder på det. Det var igår jag bar det och det var soligt och härligt och jag passade på att ta några bilder med min skräpkamera när jag var på jobbet. Därav bakgrunden med dator och scheman och what not som skymtar fram. Bilderna är långt ifrån superfantastiska men de förmedlar alla fall lite av den skönhet som är Apolos.
Det är ett lager av Apolo över svarta krämlacket I Only Date Werewolves från OPI. Varför layering? Jo, Hits lack är fluffiga så det var ren snålhet. Men jag har en backup av Apolo och några till av lacken från No Olimpo. De är så himla fiiiiiiina!

Kommentarer

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-02-03 20:13:56

Så läckert det ser ut! Jag måste nog spana in de här lacken snart..

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-02-03 21:03:08

Det där hololacket är i min smak, verkar ha rätt mycket karaktär!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-02-03 21:31:50

Fan vad snyggt! Det blev snyggare än originalet, nu vill jag med layera holo!!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-04 07:17:04

roxcat! Ja, det är en väldigt bra kollektion.



Kitty! Ja, mycket snyggt är det.



Emma! Ja, det är roligt! prova!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-02-04 10:40:42

Det gör ju sig ypperligt även som layering! Tjusigt!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-02-04 12:45:15

Väldigt snyggt, både som layering och utan :)

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2012-02-04 15:00:31

Så underbart vackert detta och Hera är!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-04 17:50:59

Det här blev så himla bra!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-04 19:49:24

Kerstin! Visst gör det sig bra över svart!



Annie! Ja, jag gillar det som fan!



Agneta! Ja, jag älskar många Hits men Hera är lite extra vacker.



MNPO! Ja, jag är nöjd!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela