Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Guppy # 12

Publicerad 2012-02-29 18:17:56 i Naglar i svart, grått, silver,

Låt oss dyka ner i arkivet igen. Det var länge sedan jag visde svart på bloggen och jag har så himla många inlägg från hösten och vintern som jag vill visa er. Guppy har ju en cool serie med doftande lack som glittrar. Jag tror inte på Sanding Fruit extract, parfymen försvinner direkt, men glittret är fint! Här är det svarta glitterlacket med nummer 12 som jag lackat med.
Det torkar snabbt och matt, det är ett lager lack på bildena, ganska flödigt, och det är enkelt att måla med. Det krävs rejält med överlack. Jag har först ett lager av Models Own tre-i-ett bas/topp/glanslack och sedan ett lager Seche Vite.
Det glittrar rätt bra för att vara helsvart. Det är alltså inte silver i lacket utan det som ser ut som silverglitter är ljuset som fångas i glittret. Vist är det fint!

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2012-02-29 19:31:22

Vilken himla snygg svart!!!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-02-29 21:15:47

Såå snyggt!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-02-29 21:20:56

Framför allt tycker jag att flaskan är riktigt snygg :)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-29 21:47:22

Oh, jättefin svart!!

Postat av: Liza
Publicerad 2012-03-01 01:03:47

ok ok jag har väl ändrat mig mycket jag som INTE kunde tänka mig svart på naglarna

men de svarta du visat och detta visst visstkan jag tänka mig ha det på mina naglar..

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-01 06:04:46

Annie! Den är verkligen läcker!



Roxcat! Ja, jag gillar den!



Lacklycka! Det är sant!



MNPO! Det är en liten läckerbit!



Liza! Svart är snyggt!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2012-03-08 12:55:25

Fick hem ett gäng Guppy häromdagen. Ett svart lack var med, kan varit detta. Beställde pga dig... Har du fler Guppy som du inte visat?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-08 19:49:15

Kajalen! Nej, det är alla mina Guppysar just nu. Jag kan tänka mig att skaffa fler i framtiden men det finns inga på väg och inga i arkivet.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela