Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Germany 2012 - en sammanfattning

Publicerad 2012-08-04 00:24:00 i Nagellack - kollektioner,

En sammanfattning på årets bästa höstkollektion! Den här gången till och med i någon sorts ordning med favoriterna överst. Jag måste säga att det här var en häpnadsväckande bra kollektion. Oerhört bra formula på vartenda lack. Vackra, glowiga skimmerlack med metalliska inslag. Utmärkta krämlack med hög pigmentering och glans. Ja, jag kan inte klaga på någonting. Bra jobbat, OPI!
 
German-icure by Opi
Every Month is Oktoberfest
Don't Pretzel my Buttons
Klicka för att stänga bilden
Nein! Nein! Nein! Ok, fine!
My Very First Knockwurst
Deutsche You Want Me Baby?
Unfor-Greta-bly Blue
Klicka för att stänga bilden
Danke-Shiny Red
Klicka för att stänga bilden
Berlin there, Done that!
Klicka för att stänga bilden
Suzi and the Seven Düsseldorfs
Klicka för att stänga bilden
Don't Talk Bach to Me!
Schnapps Out of it!

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-08-04 08:24:58

Ljuvlig start på morgon att beskåda. Beslutet ät tagit. Klickfingret är redo :)

Svar: Visst är de tjusiga!
Sminkan

Postat av: Sara
Publicerad 2012-08-04 11:05:34

Åh så fina! De finns på Transdesign nu så det spritter lite i klickfingret. Tror du att "Don't pretzel" passar om man är lite typiskt rödhårig sådär eller är "Knockwurst" bättre? Jag tänkte bara klicka hem en av dem.

Svar: Knockwurst är rosalila och Pretzel varmt nudebeige. Jag skulle ta Pretzel om jag bara tog en.
Sminkan

Postat av: Sara
Publicerad 2012-08-04 11:47:27

Nu har jag beställt Oktoberfest, Nein!, Knockworst, Danke-Shiny red och Germanicure, dreggel dreggel:)

Svar: Bra val! Du kommer älska dem!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-04 11:48:48

Väldigt fin kollektion med många fina höstlack!

Svar: Visst är det! Jag gillar den verkligen!
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-08-04 15:00:17

Jag tror bestämt att det kommer bli en del från denna kollektion!
Jag tror att jag kommer att slå till på Oktoberfest, Germany-cure, Don't talk Bach to me, Nein!Nein!Nein! Ok Fine! och sen om minisetet innehåller andra lack så kan det nog bli ett sånt också!

Svar: Ja, vamparna är så vackra att man inte kan motstå dem!
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-08-04 21:30:25

German-icure är nog den som lockar mest så här på lördagskvällen. Men den blev jag å andra sidan väldigt sugen på:)

Svar: Den är onekligen fin.
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-08-04 21:53:51

Jag tycker att det är många fina i denna, men inte så fina att jag måste ha så många.. Det är väl mest de mörkaste lacken som lockar tror jag :)

Svar: Du kanske skulle bli omvänd om du provade dem! :D
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-06 15:55:19

Helvetes jävlar vad glad jag är, så många fina lack och så går de att beställa nu när jag tittar! WHEEEEE.

Svar: yay! vilka beställde du?
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-06 20:14:00

Germanicure, EMiO, Deutsch, Nein och Unforgreta från den här kollektionen! Kan bli så att jag köper ett eller två till vid senare tillfälle när jag har lite mer pengar. Tror jag är sugen på Knackwurst också i alla fall!

Svar: Ja, det är bra val! Jag tror du kommer gilla dem som fan! :D
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela