Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

LA Girls Electrify

Publicerad 2012-08-12 08:15:00 i Naglar i grönt,

Ännu ett lack som jag bar på landet för någon vecka sedan. Det är fantastiska Electrify från LA Girls. Jag vet att vi sett många neonlack i sommar, och många lysande gröna, men det är inte alltid man vill ha ett överstrykningspennegrönt utan kanske en mer mättad grön som ändå är helt lysande!
Electrify har jag visat förr på bloggen, sommaren 2010. Jag är väldigt förtjust i det för nyansen är så vacker. Den är inte en äkta neon men snubblande nära. Naglarna syns definitivt! Det är dessutom lättmålat och utmärkt på alla sätt.
Tre lager av lacket som beter sig utmärkt när man målar med det. LA Girls håller faktiskt en riktigt hög kvalitetsnivå på sina lack så låt inte lura er av att de framstår som budget. Kvaliteten är fullt i par med salongsmärkena.
Ni ser att jag totalt bildspammar. Vad kan jag säga, det var svårt att välja. Sen kan jag så klart inse att det inte är befogat med tusen bilder på ett grönt krämlack. Ni får tänka som så att det är det sista sommarinlägget. På måndag börjar jag jobba och det här är de sista bilderna för i år från trädgården. Från och med nu blir det bara balkongbilder. Lite vemodigt är det allt, men samtidigt så kan man ju se fram emot att få träffa alla kollegor och komma in i vanliga rutiner och så kommer ju snart hösten, min favoritårstid! 

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-08-12 08:53:40

Med sånna tjusiga trädgårdsbilder är spam förlåtet.

Svar: Tur det!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-12 10:32:05

Väldigt fint! Och dina rosor är underbara!

Svar: Ja, det är en fin ros det där. Jag är väldigt förtjust i den och i lacket. :D
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-12 10:56:17

Grym färg! Det syns ännu mer hur lysande grönt det är i det gamla inlägget, och jag dog just en smula när jag såg den söta igelkotten. Och jag måste fan beställa mer från LAG snart! Hoppas de kommer med någon fin rabatt i slutet av månaden!

Svar: Ja, det är en underbar färg! Igelkotten i gamla inlägget är väl sötare än söt! jag kallade henne Gunnel. Vi hade massor av igelkottsungar den sommaren. Birger och Gunnel var mina favoriter.
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-08-12 11:32:59

Älskar sista bilden! Och lacket är också fint.

Svar: Du gillar den lilla blomflugan, kanske? Jag med!
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-08-12 11:57:52

Superfint ju, älskar grönt och så fina naglar du har. Kan inte du göra ett inlägg där du berättar lite hur du vårdar dina naglar, filar de, tar hand om de? Vore bra och se lite vad du använder och gör för att få de så fina!

Svar: Okej, om du vill det så ska jag göra det. Det är inte så mycket...
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-08-12 13:13:55

Vilken härlig grön färg!

Svar: Visst! Hela den kollektionen är superbra men den här är min favorit!
Sminkan

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2012-08-12 15:37:21

Mycket vackert och odisket.

På tal om hösten, har du sett nått om Nubars höstkollektion? Jag har inte hittat nått alls men visst måste de väl komma med en sån?

Svar: jag hoppas det men jag har inte hört något jag heller.
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-08-13 14:28:02

Underbar grön färg:) LAG är ett för mig outforskat märke, vet att det finns där men aldrig handlat det.

Svar: Prova! Du kommer inte ångra dig!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela