Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jade Fascinio Violeta - igen!!!

Publicerad 2012-08-06 11:58:37 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Som ni kanske märkte blev det inget holofredaginlägg för mig i fredags. Jag ägnade mig åt ett massivt städprojekt i stallet och sen åkte Erik och jag bort över helgen så det hanns helt enkelt inte med. Jag har dock bilder på flera olika hololack i kameran så jag tänkte att vi kör en liten holomåndag istället. Vi är ju rätt okonventionella och kör gärna holo alla dagar i veckan. Det jag tänkte visa er nu är Fascinio Violeta från det amerikanska märket Jade! Jag har 4 Jadelack men har faktiskt inte köpt något själv, jag har fått alla av Sminkan, hon är så snäll!!! Hon har nog redan visat alla Jadeholona men skulle jag bry mig om sånt så skulle jag aldrig få göra några inlägg. Här kommer alltså Fascinio Violeta en gång till.
Inte nog med att det här är ett av de vackraste lila hololacken ni kan hitta, egenskaperna är dessutom utmärkta. Det täcker med tyå lager, är utmärkt att applicera och dessutom så sitter det jävligt bra, jag är galet förtjust. Jag bar det i hela fem dagar och det chippade inte alls. Lite slitet i kanten blev det såklart men inte mer än att det såg helt nytt ut när jag klippte naglarna igår kväll. Dock åkte det av iaf, man måste ju hinna bära många lack på semester, men ni fattar, det är ett asbra lack med tydlig holoeffekt i solen, jag fick faktiskt komplimanger för det på en kräftskiva i lördags. Inte så många bilder här tyvärr, jag tog korten på onsdagsmorgonen innan vi skulle iväg till Skänningemarken och vi var redan sena, vilket iofs var min kompis fel och och inte mitt, men jag ville inte sinka oss ytterligare. Vill ni se fler bilder på det har ju Sminkan redan visat det och de bilderna kan ni se här. Hon visar betydligt fler än två bilder också:) 

Kommentarer

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-08-06 12:37:45

Japp, HELT UNDERBAR.

Postat av: Helena
Publicerad 2012-08-06 13:02:50

Det här kan man bara inte få för mycket av! När plånboken tillåter det så ska jag ha det här.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-06 13:06:40

Andrea: Den är ju verkligen det!!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-06 13:08:35

Helena: Ja det tycker jag verkligen att du ska, Jade har helt klart några måsten om man gillar holo. Känns dock som om jag redan har fått måstena så är inte säker på att jag kommer köpa några fler faktiskt... Annars finns de ju på LlaRowe, men det vet du säkert. Sminkan har köpt sina från Brasilien men tror att den säljaren hade slut på dem.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-08-06 13:10:23

Tokvackert! Älskar det! :-)

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-08-06 13:17:19

Väldigt läckert lack! Det står helt klart på önskelistan.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-08-06 13:39:26

Det är jättefint på dig! Jag har inte kommit mig för att skicka Vermelho Surreal än. Den är inte bortglömd.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-06 16:27:23

Men gud, den är så vacker!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-06 17:11:55

Verkligen superfint, trots att det är bra mycket mer holografiskt än vad jag normalt brukar föredra.

Postat av: Anonym
Publicerad 2012-08-06 22:43:51

Så himla fint! Det tål verkligen att beskådas mer än en gång :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-08-06 22:49:04

Sorry, jag tåkade visst bli anonym. Autoifyllningen hakade upp sig....

Postat av: Annie
Publicerad 2012-08-07 18:44:58

Uuuunderbar färg!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-09 22:16:26

Nailtastic: Ja!!! Jag med!:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-09 22:16:56

Nageldraken: Ja det är fantastiskt fint, tycker att alla borde ha detta lack:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-09 22:18:09

Sminkan: Det är underbart, jag älskar det! Nemas problemas, sitter inte i sjön:) Ser fram emot det dock, har kvar det på tårna och det är verkligen ljuvligt i solen...

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-09 22:19:21

MNPO: Jag kan bara hålla med:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-09 22:20:33

Chaosophia: Det är ett kalaslack! Du kanske håller på att bli omvänd?:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-09 22:22:56

Kerstin: Ja visst är det! Blogg.se buggar för jävligt tyvärr. Önskar att vi skulle få flytten avklarad men det är visst lite strul med det med.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-09 22:23:44

Annie: Det är det verkligen!!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela