Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Halo Hues

Publicerad 2012-08-07 18:09:33 i Allmänt,

 
Iiiiiiih! Snart kommer de! Halo Hues från Color Club! Jag tror releasedatum i USA är 15:e augusti. Tydligen släpps de i Europa en månad senare. Jag ser fram emot att lägga tassarna på dem även om färgerna är väldigt ounika. Det är ju holo alla fall, och de swatcher man sett har i och för sig varit crap men de verkar ha bra stuns i holoregnbågarna. Vi håller tummarna för det. De kan ju bli ett prisvärt alternativ till Layla eventuellt, med tanke på vad CC normalt kostar. Dessa ska vara dyrare men frågan är hur mycket dyrare. Även med en prislapp på dubbla summan så är de ju billiga om vi köper dem från USA.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-08-07 19:22:44

Åh! Ska bli otroligt spännande att se dem! Tänk om de rent av dyker upp på ICA Maxi eller så :)

Svar: Ja, det vore inte dumt!
Sminkan

Postat av: Little Miss Nailpolish
Publicerad 2012-08-07 20:18:33

Jaaaa! Ska bli jättkul att se dem!!!
Idag släppte de ju namnen på dem också! Angel Kiss (den gröna) tycker jag låter sötast! ;-)

Svar: Ja, jag såg namnen jag med. Jag är alltid glad när det är namn och inte bara nummer. :D
Sminkan

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-08-07 20:57:42

Längtar så jag tror jag smäller av!

Svar: Ja, visst gör man! Och till nästa års China Glaze-kollektion med holos! Iiiiih! Så mycket holo, så lite tid!
Sminkan

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-08-07 20:58:50

Spännande säger jag som visserligen har köpstopp ett tag framöver...men...det tar ju slut en dag det med och då ska här handlas. :D

Svar: Fan, jag måste ha köpstopp snart jag med. Jag vill använda mina gamla lack och jag hinner ju inte det när det kommer nytt hela tiden. :D
Sminkan

Postat av: Nagelmania
Publicerad 2012-08-07 21:31:49

Ska bli spännande att se dem! Jag behöver helt klart fylla på mitt holoförråd så några lär absolut beställas hem.

Svar: Jag behöver definitivt inte fylla på i hololådorna men det kommer bli samtliga av dessa oavsett. :D
Sminkan

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-08-07 21:36:30

Alltid spännande med nya kollektioner och holos i synnerhet :D

Svar: Ja, jag är alltid exalterad när det är holos på gång!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-08-07 22:42:37

Spännande måste jag säga :) Men jag tycker det är lite sådär att de släpper holo så sent på sommaren..tänk om solen försvinner innan man fått hem dem ;) hihi..Men jag känner inte att jag får ha-begär då jag ser den, färgerna ser lite vanliga ut, fast behöver swatcher för att se ordentligt. Är de "väldigt" holografiska och inte är löjligt dyra så kommer några kanske att få flytta hem hos mig. :)

Svar: fast jag har holo året om. de blir ju lika vackra i elektriskt ljus om det är bra hololack.
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-08-07 22:48:06

Wow:)

Svar: bra holo är alltid wow, eller hur!
Sminkan

Postat av: Ifrith
Publicerad 2012-08-08 00:35:37

WHAAAAAAAAAAT!? :DDD Jag ÄLSKAR ju COLOR CLUB... och NU... en HEL kollektion HOLOS.... OMG, förlåt att jag fastnar på CAPS.... MEN OMG OMG OMG! :DDD

Svar: Jag har försökt smyga in information under hela månaden så att ingen skulle behöva drabbas av chock. ;DJa, jag gillar också Color Club. Det ska bli roligt att se dessa på "riktiga" swatcher. de plastnagel med blixtbelysningswatcher jag sett ser rätt lovande ut, men vem vet.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-08 09:46:39

Lite trist att de är så ounika, men skit samma, jag vill ha alla iaf:) Så mkt holo, så få naglar...

Svar: Sant!
Sminkan

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-08-08 13:07:25

Jag ser ett dyrt år framför mig.. =)

Svar: Ja, vem gör inte det. Men CC brukar itne vara så dyra ändå...
Sminkan

Postat av: Jenny
Publicerad 2012-08-08 15:49:06

Måste ha dessa och CGs nya också för den delen, måste nog skylla mitt holoberoende på sminkan är jag rädd för :), vill bara ha fler och fler och fler.

Svar: Ja, jag vill också ha fler och fler! De nya ChG får vi dock vänta på till nästa år...
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-08-10 11:27:42

Har köpstopp och måste nog säga att jag vill invänta vettiga swatcher innan jag köper dom här. Inget som jag hoppar högt över när jag bara ser promobilden.

Svar: Nej, kollektionen är ju en kollektion av kopior så har man redan "originalen" från Nfu Oh och MUS så är det så klart inget man behöver. Jag kommer så klart skaffa dem ändå. :D
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela