Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Summer Neons

Publicerad 2012-08-22 17:21:00 i Nagellack - kollektioner,

Ett litet avbrott i alfabetet som dock kommer återupptas snart. Ni ska bara få en snabb sammanfattning av Summer Neons från China Glaze. Alla fall av de sju jag har. Jag tror jag kommer överraska er lite med min rankning av lacken, för den här gången kommer de i ordning från det jag gillade bäst till det jag gillade minst. 
Klicka på bilden så kommer ni till inlägget. Berätta gärna hur ni skulle rankat dem och om jag behöver köpa fler ur kollektionen. :D

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-22 17:51:10

Tack för sammanfattningen! Jag litar ju blint på dina bilder, så jag uppskattar det verkligen! Jag ser att jag måste skaffa Hang-ten Toes i alla fall. Jag tror jag nöjer mig med två totalt ur kollektionen... kanske.

Svar: Jag är sugen på ALLA! Men jag ska stoppa mig själv för jag ska inte ha fler neoner just nu.
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-22 19:48:28

Rankningen var lite överraskande :D Kom I'm with the lifeguard så långt ner? Hang-ten toes MÅSTE jag skaffa! Underbart!

Svar: Ja, IWTL är inte så unik ändå. Eller?
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-08-22 19:56:25

Men hallå, du har ju inget av de 2 jag satsat på ;)
Både Love's a Beach och Surfin' For Boys är underbara! Men jag hade heller inget liknande sen innan.

Svar: Ha! Jag har visst Surfin' for Boys! den hade jag glömt! Ska omedelbart justera!
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-08-22 20:48:29

Snygga allihopa, min man sa dock att Sun-Kissed är det fulaste lacket ever ;D

Svar: Jag tycker Sun Kissed skulle vara snyggare om det var mindre tjock formula. Ska tunna det med Seche Restore!
Sminkan

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-08-22 21:17:43

För mig är sufin' for boys solklar etta :)

Svar: Den är kanske intressantast av dem rent färgmässigt men den klär mig inte lika mycket som de kallare färgerna.
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-08-23 09:15:25

Är kanske inte helt överrens med dig om ordningen på dom här ;) I'm with the lifeguard är min absoluta favorit av dom.

Svar: Ja, jag hade trott att den skulle bli nummer ett för mig med men så är det inte. Jag vet inte, jag gillar andra neongröna mer.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela